واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
مدیرعامل شرکت فرودگاه‎های کشور:

4 فرودگاه کشور درآمدزا هستند

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎های کشور از اینکه بیشتر فرودگاه‎های ایران درآمدزا نیستند، ناراضی است.
تدبیر24: محمود رسولی‎نژاد در حاشیه کلنگ‎زنی طرح توسعه فرودگاه خرم‎آباد در جمع خبرنگاران با اشاره مسکوت ماندن فرودگاه شهرستان بروجرد، تصریح کرد: واقعیت این است احداث فرودگاه در بروجرد صرفه اقتصادی نداشت، در حال حاضر این طرح در سه راهی بروجرد ملایر و به‎منظور استفاده مردم این شهرها به‎نام فرودگاه ولیعصر(عج) در دست اقدام است.

وی با اشاره به احداث پنج فرودگاه جدید در کشور، یادآور شد: پیشرفت فیزیکی این طرح‎ها در مجموع 10 تا 40 درصد است.

رسولی‎نژاد اضافه کرد: فرودگاه ولیعصر بین بروجرد و ملایر، فرودگاه‎های مدرس و گناباد در خراسان رضوی، فرودگاه بخش خصوصی سلفچگان در قم و فرودگاه سقز از جمله این طرح‎های فرودگاهی هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت فرودگاه‎های کشور در ادامه صحبت‎هایش خاطرنشان کرد: 54 فرودگاه در کشور فعال هستند که از این تعداد فقط چهار فرودگاه درآمدزا هستند و برای نگهداری و اجرای طرح‎های عمرانی در فرودگاه‎های کشور سه هزار میلیارد ریال در سال هزینه می‎شود.

وی تصریح کرد: این در حالیست شرکت فرودگاه‎های کشور سه هزار و 500 میلیارد ریال از بخش‎های مختلف طلب معوق دارد که با همکاری وزیر راه و شهرسازی مقرر شده این میزان تقسیط و بازپرداخت شود.

رسولی‎نژاد با تأکید بر اینکه علت تأخیرها در بعضی پروازهای عتبات عالیات تحریم شرکت‎های هواپیمایی نیست، بیان کرد: رعایت نکات ایمنی سبب این تأخیرها بود که از زائران عذرخواهی می‎کنم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎های کشور در خاتمه گفت: طرح توسعه در تمامی فرودگاه‎ها در دست اقدام است که اجرای این طرح‎ها به منظور ارتقای همه جانبه ایمنی در فرودگاه‎های کشور است.

 طرح توسعه فرودگاه خرم‎آباد در سه محور توسعه باند و روکش عوامل میدان پروازی، احداث پایون و توسعه ترمینال فرودگاه با پیش‎بینی 510 میلیارد ریال توسط قرارگاه خاتم‎الانبیا آغاز شده است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: