واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸

جاده های شمالی یکطرفه می شود

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی محدودیت های ترافیک پایان هفته و تعطیلات ابتدای هفته آینده را تشریح کرد.
تدبیر24: سرهنگ محمدحسین حمیدی اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز یکشنبه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 تا ساعت 24 روزهای جمعه و یکشنبه از سمت کرج به سوی مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 دقیقه تا ساعت 24 روزهای جمعه و یکشنبه از کیلومتر 15 بالای مرزن‌آبان به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود، همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی در خصوص محدودیت های ترافیکی جاده هراز نیز گفت: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع است. تردد کلیه تریلرها نیز از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ حمیدی خاطر نشان کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز یکشنبه از رودهن محدوده مشاع به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 از آب‌اسک تا رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه از محور تهران به قائم شهر و بالعکس در جاده دماوند ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: