واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۴۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
زنگنه یک برند است.

مهندس زنگنه رای خوبی از مجلس خواهد گرفت

ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدگاهش نسبت به پیشنهاد مهندس بیژن نامدار زنگنه برای تصدی وزارت نفت، اظهار داشت: مهندس زنگنه یک برند است که به طور حتم رای خوبی را از مجلس خواهد گرفت.

تدبیر24: ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شانا در خصوص دیدگاهش نسبت به پیشنهاد مهندس بیژن نامدار زنگنه برای تصدی وزارت نفت، اظهار داشت: مهندس زنگنه یک برند است که به طور حتم رای خوبی را از مجلس خواهد گرفت.

این عضو کمیسیون اقتصاد با اشاره به سوابق کاری و دانشگاهی مهندس زنگنه تصریح کرد: دیدگاه من نسبت به ایشان مثبت است و تجربه ی ایشان در اداره صنعت نفت  وی را  از مقبولیت بین المللی برخوردار کرده است. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که زنگنه را برای تصدی وزارت نفت شایسته می دانم.

هفته ی گذشته حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در مراسم تحلیف اسامی ١٨ وزیر پیشنهادی کابینه ی دولت یازدهم را تقدیم مجلس کرد، مهندس بیژن نامدار زنگنه وزیر پیشنهادی برای وزارت نفت است که تا اخر هفته جاری رای گیری در خصوص وی در مجلس انجام می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
1
0
ایشون به تمام معنا شایسته هستند. همونطور که در نامشون هم مستتر است واقعا بنز کابینه بودند و خواهند بود. بیژن نامدار زنگنه = بنز
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
0
0
واقعا شایستگی برازنده ایشان است مگر کسی غیر از ایشان هست و خواهد بود قرارداد باارزش کرسنت را در کارنامه داشته باشد خدا لعنت کند حسودان را که قرار داد با این عظمت را که حاصل تلاش اقای زنگنه هست را نمی تونند ببینند
نظر شما: