واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵

پنهان کاری ممنوع

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: بدون سیاسی کاری و پنهان کاری فعالیت های سوداگران در تولید مواد مخدر صنعتی در این استان و خطرات اعتیاد باید به مردم اطلاع رسانی شود.
تدبیر24: شکرالله فخیمی روز جمعه در کارگاه آموزشی مبارزه با اعتیاد در گرمی افزود: کشف حدود شش کارگاه تولید شیشه و کراک در استان زنگ خطری جدی برای مردم و مسوولان است.

وی گفت: تحقیقات نشان می دهد 47 درصد دانشجویان از عوارض اعتیاد بی اطلاع هستند و خانواده ها پس از پنج سال متوجه اعتیاد فرزندان خود می شود.

وی بر لزوم آموزش ، تبلیغ ، کار رسانه ای و همکاری مردم با پلیس در اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر تاکید و اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر مشارکت ملی را می طلبد و این رویکرد جدید در سطح کشور آغاز شده است.

وی افزود: بر اساس آمار شش میلیون خانوار در کشور درگیر مواد مخدر هستند و برای مبارزه با این معضل باید مشارکت ملی مردم مانند حماسه دفاع مقدس برانگیخته شود.

وی از تامین اعتبارات مبارزه با مواد مخدر برای هر شهرستان نزد اداره کل بهزیستی استان اردبیل خبر داد و گفت: در صورت اثبات ترانزیت مواد مخدر از گرمی اعتبار ویژه ای برای این شهرستان برای مقابله با مواد افیونی اختصاص خواهد یافت.

فخیمی هشت کمپ از 17 کمپ ترک اعتیاد استان را غیرمجاز دانست و افزود: توانمند سازی کمپ ترک اعتیاد گرمی ضرورت دارد.

وی گفت: قبل از انقلاب اسلامی کشت خشخاش در سطح 32 هزار هکتار و فعالیت پنج هزار شیره خانه در کشور مصونیت قانونی داشت و معتادان خود معرف بصورت سهمیه مواد مخدر دریافت می کردند.

وی افزود: امروز به رغم برچیده شدن بساط کشت و توزیع مواد مخدر افزایش شمارمعتادان نگران کننده است.

محمود علایی فرماندار گرمی هم در این همایش اعتیاد را معضلی بین المللی و کشوری دانست و گفت: گرمی بلحاظ قرار گرفتن در مبادی انتقال مواد مخدر نیازمند اعتبارات ویژه ای برای مبارزه با اعتیاد است.

وی شناسایی نقاط آلوده ، آموزش مقابله با اعتیاد برای قشرهای مختلف مردم و کار فرهنگی در مبارزه با مواد مخدر را ضروری دانست.

وی با اشاره به این که در حوزه های اطلاعاتی و عملیاتی در گرمی با عوامل مواد مخدر به شدت برخورد می شود بر تجهیز کمپ ترک اعتیاد این شهرستان تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: