واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۴۷۲۳
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۳
نامه جمعی از جوانان بم به آیت الله هاشمی رفسنجانی

آقای آیت الله، انتظار این همه دل پاک را اجابت نمی کنید؟

میدانیم در این عرصه بی رحمانه سیاست ، کسی بهتر از شما یاور رهبر عزیز و آرامش دل مردممان نخواهد بود
تدبیر24 : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، متن کامل این نامه بدین شرح است:

دیری است که طعم شیرین روزهای جمعه ای که با صدای آرام و متینت مزین بود نچشیده ایم ،اطمینان و اقتداری که در جانمان ریشه می دواندی آنقدر محکممان می کرد که همه تهدید ها را شوخی ای بیش نمیدانستیم شوخی که حتی اگر رنگ واقعیت می گرفت باز هم همان شوخی مضحک می بود، نه اینکه امروز ترسی داریم و دلهره ای، اما حضورت دلگرمی بود وصف ناپذیر .

دلتنگیم! دلتنگ آن روزها. پس کجایی ای مظهر اقتدار ایرانم ؟

وقتی هیاهوی رسانه ها و نیرنگ های دنیای سیاست در صحنه های بین المللی را حس می کردیم به دنبال کلام آرام و سیاست مدارانه ات بودیم چرا که می دانستیم اگر خطابه ای بگویی به پشتوانه آن است که هر حرکت نا بخردانه ای از سوی هر کشور زورگویی متوقف و مسکوت خواهد ماند.

امروز اما از آن زمان که نیامدی مدتها گذشته و هر روزش به سختی هزار روز ، زورگویان و نا بخردان عالم جسورانه تر در حال جولان دادن و عربده کشی گرگ مابانه اند. وای به حالشان روزی که صدای حضورتان در تریبون مقدس نماز جمعه بپیچد و گوش هایشان را کر کند نه گوش هایشان بلکه صدای بی مقدارشان را خاموش کند.

سیاست عرصه پیچیده ای است و برای مبارزه با گرگ های درنده ، حریفی با دل شیر می خواهد و یک عقل سلیم که هر دو را حضرت آیت الله دارد. صد البته دلسوزان دیگر را نادیده نمیگیریم اما شما را سرآمد و بی همتا می دانیم.

از همان روزهای نخست نیامدنت هر روز دلهره ای بیخ گلویمان را می فشارد؛ چرا که میدانیم در این عرصه بی رحمانه سیاست ، کسی بهتر از شما یاور رهبر عزیز و آرامش دل مردممان نخواهد بود.

می دانیم مصلحت را در این دیدی که این تریبون را برای مدتی موقت رها کنی اما آیا زمانش نرسیده که با حضور دشمن هراستان در کنار رهبر فرزانه انقلابمان را در این گردنگاههای سخت عبور دهید؟

رفتار و منش حضرت آیت الله همواره در یاری پیر جماران بود و بس، اثبات آن هم تایید مداوم امام ره بود. غیر از این را، سخنان حسودان و نا آگاهانی میدانیم که خواسته یا نا خواسته آب به آسیاب دشمن میریزند.

کیست که نداند تو خود را سپر انفلاب نمودی تا عده ای نا آگاه و مغرض شاید به سوی عقلانیت روند؟ گواه بر این مدعی جایی بود که در مقابل ذبح شدن آبروی فرزندانتان منش ابراهیمی در پیش گرفتید و زمزمه کردید:راضی ام به رضای خدا

ای کاش روزی برسد و همه مغرضان بدانند که وقتی از ملتی صدای چند دستگی بلند شود و پیران و بزرگان ملت را یکی پس از دیگری برای اندوختن متاعی اندک ، مورد فحاشی و تهمت های ناروا قرار دهند و سعی در جهت حذف آنان بر آیند و صدای حق را نادیده بگیرند، آن ملت ضعیف و ضعیف تر خواهد شد و گرگ صفتان عالم، گذشته ی قدرتمند آن ملت را به فراموشی می سپارند و جرات هر یاوه گویی و حتی هر هجمه ای را به خود خواهند داد.

می ترسیم از اینکه بازگشت شما برایمان به آرزویی بزرگ تبدیل شود ، بیایید تا این ترس در ما خفه شود و با آمدنتان صدای وحدت ملتمان همانطور که در انتخابات گذشته نمودار شد، نمود بیشتری بگیرد و آن هتاکان و منادیان تفرقه و تنش در جامعه پاکمان در عرصه پرخطر بین الملل دیده نشوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
10
12
نامه جوانان بم رو باور کنیم یا شعارهای 9دی مردم کرمان رو؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چیه؟ اسم هاشمی لرزه بر اندام دشمنان اسلام و مردم ایران میندازه.نکنه شما دشمن ملت هستین؟
یونس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نامه نوشتن که کاری نداره
شما همون شعارهای 9دی یادت باشه
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
11
8
به نام خدا
سلام علیکم
دوستان عزیز کمی واقع بین باشیم که این ایت اللهی که تعدادی از جوانان بم برایش نامه نوشتند با توجه به حضور مردم انقلابی در راهپیمائی 9دی وتعداد کم اراء این ایت الله در انتخابات مجلس تهران (اخرین نفر )و تعداد کم اراء ایشان در انتخابات ریاست جمهوری وبسیاری امور دیگر ، تعداد ان جوانان بم را می توان انگشت شمار تخمین زد و عدم پذیرش اجتماعی مردم ایران از ایشان بارها و بارها به اثبات رسیده لذا اگر دلسوز نظام هستید،چه تاکیدی بر بازگشتن این فرد حاشیه دار به صحنه است.
پاسخ ها
24 خرداد
| Germany
چه ترسی در دل شما از بازگشت ایشان به نماز جمعه است که از احتمالش هم اینطور در حال خوف بسر میبرید؟!!!! حضور ایشان در نماز جمعه یعنی شکستن بدنه ی دروغها و تحریفهایی که به خورد ملت میدهند (که گویا به نفع شما هم هستند)، نه؟!!!!!!
سرباز ولایت
| Iran (Islamic Republic of)
آقا یا خانوم 24 خرداد
ترسی وجود ندارد آقا امین فقط چند تا دلیل ساده آوردند که شما و دیگران دچار توهم شده اید و همین و بس
اولا آیت الله دیگر لایق ایشان نیست و همان شیخ علی اکبر بهره مانی کافیست
ثانیا تصمیم گیرنده کس دیگری است نه شما !
ثالثا جای ایشان و خاتمی کنار رفقای دیگرش هست (جلبکی)
...
24 خرداد
| Germany
چه شد؟؟! شما شدید ولی حوزه های علمیه؟؟؟؟ این که ایشان آیت الله هستند و نیستند هم به شما مربوط نیست . توهم شما را در بر گرفته که برداشتهای شخصیتان را دلیل و برهان قضاوت دیگران قرار داده اید. اگر بحث توهین هست که به لطف دوستان تا سالها بهانه برای استهزاء خیلی ها در دست هست!! کجا بودید شما وقتی همین آقای هاشمی در زندانهای ساواک 20 جلد تفسیر بر قرآنی می نوشت که نقشه ی راه انقلاب شد؟؟؟؟! شما بگویید آن زمان گذشت یا این فرد دیگر آن فرد نیست! من می پرسم چه شد که نظر و نگاه ایشان (به قول شما) عوض شد؟!!!! نمی شود که یک نفر را فقط برای تعریف و تمجید از خودمان دوست داشته باشیم!
سرباز ولایت
| Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به 24 خرداد
قبول که ایشان زندان رفتند و تفسیر قرآن نوشتند و هزاران کار دیگه
حال چند سوال مطرح می شود :
1 . ایشان این کار ها را برای رضای خدا انجام دادند ؟
2 . مگر هر خدمتی انجام دادی باعث می شود هر کاری خواستی انجام بدی؟
3 . هر کسی که خلاف مواضع اسلام موضع بگیره آیا می شود به ایشان آیت الله گفت ؟(نمونه سکوت در برابر توهین به عزای سالار شهیدان)
... البته سوال ها زیاد هست
این آقایی که شما سنگشان را به سینه می زنید دارای فرزندانی است .... لااقل موضع خودش را در برابر آنها مشخص کند (آقا زاده های ....)
بعد اسلام و قرآن به ایشان یاد داده است که تشنه قدرت باشی
.
.
.
تدبیر خواهشا مثل سایت انتخاب فقط مطالب به نفع خودت را منتشر نکن
مدیر پایگاه تدبیر24 نظراتی را که حاوی تهمت و توهین باشد را منتشر نخواهد کرد
ناهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
2
1
سلام، چیزیکه عیان است چه حاجت به بیان است
عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنیم
حواسمون باشه فقط در این دنیا حق انتخاب داریم
حواسمون باشه زمان به عقب باز نمیگردد پس مواظب اعمالمون باشیم که چه کسانی آسیب میبینند پس با توبه فقط میتوانی در آینده درست عمل کنی و گذشته را نمیتوانی تغییر بدهی
پورجم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
3
8
خاتمی زنده باد هاشمی پاینده باد.
درودبرهاشمی که خارچشم دشمنان داخلی وخارجی ایران است ورحمت خدابراوکه گفت:هاشمی زنده است تاروزی که این انقلاب زنده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
1
3
بسم الله
ملاک حال افراد می باشد.
صدق الله
پاسخ ها
همشهری
| Germany
این حرف را در مورد کسانی که اصولگرا هستند و از قضا توزرد از آب در آمده اند هم می زنید؟
همشهری
| Germany
شخصی که این جملات را بیان کردند امام خمینی (ره) بودند که دقیقا می دانستند کجا و در مورد چه کسانی این حرفها صدق می کرد. شما وقتی می توانید این جملات را قرض بگیرید که بدانید کاربردش کجاست. "هاشمی زنده است تاروزی که این انقلاب زنده است." این جمله کاملا کاربرد و مصداقش مشخص است.
سربازولایت
| Iran (Islamic Republic of)
همشهری عزیز هر کسی که خیانت کند ملاک حال فعلی اوست چه اصولگرا ،چه اصلاح طلب ، چه احمدی نژاد ، چه خاتمی و چه هاشمی
در مورد دوم بله اگر هاشمی همون هاشمی سابق بودند بله
با همون جمله حال فعلی افراد این جمله هم تاریخ مصرف پیدا می کند
همشهری
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا ممکن است دقیقا بگویید منظور شما از خیانت آیت الله هاشمی چه چیزی هست؟ هرکسی که منتقد ماست می شود خائن؟
امیدوارم جوابی واضح دریافت کنم.
پیک
|
Germany
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
0
2
نماز شک دار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امام جماعت باید عادل باشه . آقای آیت الله عدالتش را فدای مهدی جون و فائزه جونش کرد . خبر ندارید خبرهای سال 88 و 89 رو یه بازنگری بکنید .
اون موقع به سن قانونی رسیده بودید ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
0
1
طلحه و زیبر نیز در دوران پیامبر یکی از مجاهدان خدوم اسلام بودند اا حال و روز آنان در دوران امام علی(ع) چه شد؟ این آقا و امثال ان هم مانند آنان هستند. وقتی میبینند رسانه ها از آنان یاد نمی کنند داستان فقتنه 88 را می سازند که باز هم در رسانه ها حرفی داشته باشند.
ناشناس
|
Finland
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
2
1
طرفداران امروز ایت الله یادتان هست که درسالهای اول دوراتن اصلاحات کتاب عالی جناب چی چی پوش را درخصوص ایشان مینوشتید اگریادتان نیست یادتان میاورم واگرهم که از جوانان عزیزی امروزی هستید سری به سالهای اول دوران اصلاحات بزنید وبگوئید قسم حضرت عباستان راست است یا دم خروستان چرا که اربابان پیروپاتالتان اون روزها شیخ بهرمانی را ....عالی جناب سرخ پوش خطاب میکردند حتما کتاب عالی جناب سرخ پوش وخاکستری را بخوانید
پاسخ ها
اصل مطلب
| Iran (Islamic Republic of)
سفید پوش، خاکستری پوش، بنفش پوش...... این مملکت خلاصه به سازندگی و اصلاحات سازنده نیازمند است. هرکسی هم که حمایت کند از تغییرات مثبت در معیشت مردم ،می شود دوست ملت. خواه مردم را بنامیم امت، ملت، جمهوری یا هرچیزی، این آدم ها صاحبان دیروز و فردای این مملکتند. پس برای بقاء سیاسی باید در خدمت همین آدم ها بود.
ناشناس
|
Turkiye
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
0
1
انشاالاه هر چه زودتر اقا امام زمان ظهور کند تا برای مردم حق را از باطل مشخص کنه ما که دیگه توش موندیم که کی راست می گه و کی دروغ
مسعودشاملو
|
United States of America
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
0
اذا هلک الافاضل ملک الاراذل
نظر شما: