واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰

افزایش ظرفیت تولید کارخانه چوکا

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری در بازدید از مجتمع عظیم صنعتی و تولید چوب و کاغذ ایران (چوکای رضوانشهر) بر لزوم افزایش ظرفیت تولید این کارخانه به منطور اشتغالزایی برای جوانان منطقه تاکید کرد.
تدبیر24: ˈمحمدباقر نوبختˈ عصر جمعه در بازدید از این مجتمع تولیدی به خبرنگاران افزود: ما در دولت تمام توان را برای توسعه و افزایش ظرفیت تولید در این مجتمع صنعتی با هدف بکار گیری جوانان منطقه انجام می دهیم.

وی ادامه داد: آنچه مهم است؛ اینکه با یک بانک عامل دراین راستا هماهنگی لازم به عمل آید تا اعتبار مورد نظر در اختیار این مجموعه صنعتی قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری تصریح کرد: چوکا یک مجموعه سرزنده، ریشه دار و اصیل صنعتی تولیدی در استان گیلان است که برای احیاء و توسعه واحدهای موجود باید گام برداریم تا رفاه جمعی برای مردم منطقه حاصل شود.

طرح توسعه این کارخانه و الحاق شرکت سهامی جنگل شفارود به صنایع چوب و کاغذ ایران از مهمترین خواسته های مدیرعامل این مجموعه در این دیدار بود.

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ ایران نیز گفت: چوکا 12 درصد کاغذ کشور را تولید می کند.

ˈپرویز گلریز ارم ساداتیˈ ادامه داد: هم اکنون چوکا نیازمند توسعه برای تولید بیشتر در زمینه اشتغالزایی است و برای این مسئله به سه هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در مراحل نهایی موافقت و تفاهم با مجری طرح هستیم.

وی افزود: تاکنون هشت شرکت خارجی با حضور در ایران برای اجرای طرح توسعه صنایع چوب و کاغذ ایران اعلام آمادگی کرده اند.

گلریز با بیان اینکه صنایع چوب و کاغذ ایران روزانه 300 تن انواع کاغذ را تولید و روانه بازار می کند، گفت: چوکا اکنون از 50 درصد ظرفیت اسمی خود استفاده می کند که با توسعه این مجتمع در آینده نزدیک می تواند به قطب تولید کاغذ کشور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه تولید کارخانه چوکا نسبت به سال گذشته، 10درصد رشد داشته، خاطرنشان کرد: صنایع چوب و کاغذ ایران دارای 960نفر نیروی رسمی، 200نفر نیروی قراردادی و در مجموع یک هزار و 160نفر نیرو است.

مدیرعامل چوکا افزود: چنانچه اعتبار لازم برای افزایش ظرفیت تولید این مجموعه در اختیارمان قرار گیرد، ما نیز در مقابل متعهد به افزایش شغل و بکارگیری حدود دو هزار نفر می شویم.

شهرستان رضوانشهر در 75 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: