واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰

دیدار لاریجانی با کمیسیون های مجلس

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جلسه علی لاریجانی رئیس مجلس با اعضای هیأت رییسه کمیسیون های تخصصی سه شنبه اول بهمن برگزار می شود.
تدبیر24: «حسن زمانی» افزود: هنوز انجام این دیدار قطعی نشده است و در حال برنامه ریزی برای انجام آن هستیم که تا روز دوشنبه 30 دی ماه قطعی می شود.

زمانی درباره محورهای این نشست مشترک نیز گفت: مباحث مربوط به بودجه سال آینده، مسایل تخصصی کمیسیون ها و مباحث نظارتی مجلس از جمله محورهای این دیدار خواهد بود.

ارسلان فتحی پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز امروز از برگزاری جلسه مشترک هیات رییسه کمیسیون های تخصصی با رییس مجلس در 30 دی ماه خبر داده بود.

عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در این باره به ایرنا گفت که از سوی دفتر رییس مجلس برای حضور در این نشست دعوت شده است.

حسین سبحانی نیا عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این گونه نشست های مشترک با هیات رییسه یا روسای کمیسیون ها با هدف هماهنگی های بیشتر در مجلس صورت می گیرد.

وی افزود: بحث و تبادل نظر درباره جنبه های نظارتی مجلس از جمله سوالات نمایندگان از وزرا و نیز بحث درباره مباحث مربوط به لایحه بودجه سال 93 از جمله مسایلی است که در این نشست مطرح می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: