واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰

بدهی 60هزار میلیاردی وزارت بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این وزارتخانه بیش از 60 هزار میلیارد ریال از زمان مدیریت های قبلی در بخش درمان، بیمه و امثال آن بدهکار است.
تدبیر24: دکتر ˈسید حسن قاضی زاده هاشمیˈ عصر شنبه در شورای اداری تربت حیدریه افزود: سبک مدیریت و کمبود اعتبارات دو مشکل اصلی وزارت بهداشت است که در حال رفع آن هستیم.

وی گفت: وزارت بهداشت در هشت سال قبل 230 هزار نیرو داشت که این تعداد به 420 هزار نفر افزایش یافته و 50 درصد آنان را افراد دیپلم و کمتر از دیپلم تشکیل می دهند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: اگر بخواهیم هزینه ها را منطقی کنیم و خدمات خوب به مردم ارایه دهیم باید بیمه ها تقویت ونیروهای انسانی مدیریت شود.

قاضی زاده هاشمی افزود: تمام واحدهای اقتصادی کوچک که توسط مردم و دولت اداره می شوند، سودآور بوده و می توانند در حوزه سلامت تاثیر گذاری خود را بر جامعه داشته باشند.

وی بیان کرد: هم اکنون ظرفیت برای 20 هزار تخت درمان در کشور در حال ساخت است که با بهره برداری از آنها کمک بزرگی در بخش درمان کشور خواهد شد.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید همه مدیران کشور مشغول برنامه ریزی هستند و هدف اصلی آنان آرامش در کشور است که در حوزه بهداشت و سلامت برنامه مفصلی با عنوان طرح تحول سلامت در جامعه تهیه شده است.

نماینده مردم شهرستان های تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: شهرستان تربت حیدریه در یک شاهراه مهم و اساسی استان قرار دارد که می تواند به مردم این شهرستانها خدمات درمانی ارایه کند.

ˈابوالقاسم خسرویˈ افزود: بیمارستان درمانی و آموزشی امام حسین (ع) این شهرستان با پیشرفت فیزیکی 43 درصدی به علت نبود اعتبارات راکد مانده و به بهره برداری نرسیده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم این بیمارستان با عنایت دولت، بخش خصوصی و خیرین هر چه زودتر به بهره برداری برسد تا جمعیت یک میلیون نفری این منطقه بتوانند از آن استفاده کنند.

همچنین ساختمان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی از بخش های مختلف درمانی بیمارستان 24 تختخوابی امام رضا (ع) شهر فیض آباد شهرستان مه ولات بازدید کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: