واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵

برکناری نایب رئیس بانوان کاراته

چهار روز پیش نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته برکنار شد و عشرت شاه‌محمدی دوباره به فدراسیون بازگشت. این تغییر در این زمان شائبه‌های زیادی به وجود آورد که این تغییرات به خاطر تشکیل مثلث موفقیت فدراسیون در سال‌های قبل بود یا این‌که راهی برای آوردن افراد مطیع به فدراسیون بود.
تدبیر24: هفته گذشته علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته، اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون را برکنار کرد و عشرت شاه‌محمدی، نایب رئیس سابق فدراسیون را دوباره به فدراسیون برگرداند و حکم سرپرستی نایب رئیس را برایش صادر کرد.

این تغییر در زمان کنونی مخالفان و موافقان زیادی را بین اهالی کاراته داشته است و خیلی از افراد معتقدند که زمان تغییرات مناسب نبود و فردی هم که برکنار شده شایسته‌ی این گونه کنار رفتن نبود.

اشرف امینی که حدود سه سال نایب رئیس بانوان فدراسیون بود، سال‌ها در این رشته فعالیت داشت و فردی کاملا فنی بود. او کار در بحث مدیریت بانوان کاراته را پله به پله سپری کرد و از مربیگری و مدیریت فنی تیم ملی به نایب رییس فدراسیون رسید. امینی که فردی تحصیلکرده و استاد دانشگاه است، در سه سال فعالیتش کارنامه موفقی داشت و نتایج تیم‌های ایران روند صعودی داشت.

شاید در برکناری امینی فشارهای بیرونی و بحث‌های حاشیه‌ای مانند پوشش بانوان ایران در مسابقات بین‌المللی هم دخیل بودند، اما آنهایی که در بطن کاراته هستند اختلاف بین نایب رییس بانوان و دبیر فدراسیون را یکی از دلایل اصلی این تغییر دانسته و آوردن شاه‌محمدی را به عنوان نیرویی هماهنگ با دبیر فنی می‌دانند.

البته برخی دیگر این تغییر را مثبت می‌دانند. کاراته ایران در سال‌های 2005و 2006 با فعالیت سمندر، آشوری و شاه‌محمدی که مثلث موفقیت کاراته ایران لقب گرفتند، نتایج خوبی را در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان کسب کرد و حال با بازگشت شاه‌محمدی به فدراسیون این مثلث دوباره تشکیل شده است.

باید دید با تشکیل دوباره این مثلث آیا کاراته ایران در مسابقات قهرمانی جهان در آلمان و بازی‌های آسیایی اینجنون می‌تواند نتایج موفق گذشته را تکرار کند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: