واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

ترور ناکام مدیر الجزیره در اسلام‌آباد

منابع خبری پاکستان یکشنبه شب گزارش دادند : اقدام مهاجمان ناشناس برای ربودن احمد زیدان مدیر دفتر شبکه خبری الجزیره در پاکستان در اسلام آباد با مقاومت این فرد ناکام ماند.
تدبیر24: زیدان رییس دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در پاکستان به رسانه ها گفت: شش مهاجم مسلح عصر امروز ( یکشنبه ) قصد ورود به محل زندگی اش در منطقه جی 10 اسلام آباد داشتند.

وی افزود: تلاش مهاجمان بمنظور ورود به درون محل زندگی وی با مقاومت او روبرو شد که در نهایت مهاجمان موفق نشده ومتواری شدند.

مدیر شبکه خبری الجزیره در اسلام آبادخواستار تحقیقات فوری و بازداشت عاملان ناشناس در این اقدام از سوی مقام های دولتی و امنیتی پاکستان شد.

زیدان افزود: او تا به حال هیچ تهدیدی از سوی هیچ شخص و گروهی دریافت نکرده و با هیچ فردی نیز دشمنی نداشته است.

این مدیر رسانه خارجی در پاکستان گفت به هیچ فردی مظنون نیست و این وظیفه پلیس است که موضوع را تا رسیدن به نتیجه بررسی کند.

یک مقام پلیس اسلام اباد نیز گفت: آنها تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان این اقدام آغاز کرده اند اما تاکنون هیچ پیشرفتی در روشن شدن زوایای آن نداشته اند.

محمد افضل از افسر ارشد پلیس در منطقه جی 11 اسلام آباد افزود : پلیس این موضوع را ثبت و کار خود را شروع نموده است و در اولین اظهار نظر نیز می توان گفت که شاید این یک عمل مجرمانه باشد.

شبکه خبری الجزیره در اسلام آباد گزارش داد که مردان مسلح نسبت به درخواست نگهبان نسبت به معرفی خود امتناع کرده و مهاجمان از اسلحه کمری استفاده کرده و به زور وارد محوطه ساختمان شده و قصد ربودن زیدان را داشته اند.

احمد زیدان یک روزنامه نگار معروف عرب زبان است که در پاکستان بیش از 20 سال زندگی می کند و در موضوعاتی چون افغانستان فعال بوده و با رهبران طالبان افغانستان و پاکستان بارها مصاحبه کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: