واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰

میزان کسری طرح های نیمه تمام

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه هزاران طرح نیمه تمام از دولت قبل برای دولت یازدهم به ارث مانده است، افزود: 400 هزار میلیارد تومان برای تکمیل این طرح ها مورد نیاز است.
تدبیر24: حجت الاسلامˈمجید انصاریˈ عصر یکشنبه در هنگام ادای احترام جمعی از میهمانان بیست و هفتمین کنفرانس وحدت اسلامی در مرقد مطهر امام راحل، افزود:دولت اکنون چنین بودجه ای ندارد و درصورت رفع مشکل بودجه نیز بسیاری از این طرح ها قابل اجرا نیست.

وی اظهار داشت: متاسفانه طرح های بسیار زیادی بدون سیر مراحل قانونی و تصویب مجلس و هیچگونه مطالعه و کار کارشناسی و حتی اولویتی تصویب و به مرحله اجرا رسیده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری اضافه کرد: در سفرهای دولت های نهم و دهم به استانهای کشور کارهای کلان و ملی کشور مورد غفلت واقع و تعطیل شده بود.

وی با تاکید بر ضرورت سفرهای استانی مقامات عالی رتبه نظام به سراسر کشور از جمله مناطق محروم برای آشنایی با مشکلات مردم تصریح کرد: در سالهای پس از انقلاب همواره شاهد بوده ایم این سفرها از سوی مقام معظم رهبری و روسای سه قوه نظام صورت گرفته است.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه اولین سفر دولت یازدهم به استان خوزستان هیچ مصوبه ای نداشت، افزود: این سفرها به شکل تبلیغاتی مورد نظر دولت قبل نخواهد بود و تنها حفظ کرامت و خدمت به مردم مورد توجه است.

وی در خصوص تفاوت سفر استانی دولت یازدهم با سفرهای دولت قبل تاکید کرد: جلسه هیات دولت در این سفرها برگزار نخواهد شد ضمن اینکه مصوبات بدون مطالعه و کار کارشناسی نخواهیم داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به اولین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان، این سفر را بسیار موفق ارزیابی کرد و گفت: سایر سفرهای استانی رییس جمهوری نیز هدفمند و با رویکردی جدید برنامه ریزی و انجام خواهد شد.

حجت الاسلام انصاری گفت: در سفرهای استانی دولت یازدهم اگر موضوعاتی نیاز به تصویب مجلس داشته باشد به طور قطع پیشنهاد خواهد شد و طرح های قابل طرح در هیات وزیران نیز در دولت مطرح و به تصویب خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: