واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶

بهره برداری از میادین نفتی مهران

نماینده طرح توسعه میادین نفتی آذر و چنگوله شهرستان مهران با اشاره به فعال بودن پنج دکل حفاری در این منطقه گفت: بهره برداری از این میادین نفتی مرزی افزایش می یابد.
تدبیر24:  ˈعبدالحسن هواسیˈ عصر یکشنبه در هنگام بازدید نماینده مردم ‏استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از میادین ‏نفتی و چاه های آذر و چنگوله مهران گفت: میادین نفتی آذر از 15 حلقه چاه به 19 حلقه چاه افزایش یافته است.

وی افزود: با توجه به سیاست های شرکت ملی نفت ایران مبنی بر سرعت بخشی در توسعه میادین نفتی مرزی، تأمین مالی طرح توسعه میدان آذر از سوی شرکت ملی نفت ایران با جدیت دنبال و اجرایی شده است.

نماینده طرح توسعه میادین نفتی آذر و چنگوله ادامه داد: در مرحله ‏نخست روزانه ‏‏30 هزار بشکه نفت از این میادین برداشت می شود.

هواسی گفت: برداشت نفت از این میادین با اجرای طرح های توسعه ای به 65 هزار بشکه از میدان آذر و 65 هزار بشکه از ‏میدان چنگوله خواهد رسید.

وی اظهار کرد: 33 کیلومتر از جاده های دسترسی به میادین نفتی تاکنون آسفالت شده که از این مقدار 21 کیلومتر جاده اصلی دسترسی و 12 کلیومتر جاده فرعی ‏به محل استقرار دکل های حفاری (سلر) است. ‏

نماینده طرح توسعه میادین نفتی آذر و چنگوله اضافه کرد: میدان نفتی آذر در جنوب شرق شهرستان مهران واقع شده و از میادین مشترک ایران با عراق است.

هواسی بیان کرد: نفت در جای این میدان در برآوردهای نخستین 2.5 میلیارد بشکه تخمین زده شده است.

میادین نفتی آذر و چنگوله در 25 کیلومتری جنوب باختری شهر مهران استان ایلام در همسایگی عراق قرار ‏دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: