واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵

کمیته ملی المپیک نباید تدارکاتچی باشد

وزیر ورزش و جوانان در مجمع کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک باید هدایت کننده بوده و تدارکاتچی نباشد.
تدبیر24: محمود گودرزی روز دوشنبه درچهل و یکمین نشست کمیته ملی المپیک، گفت: انتخابات این کمیته وتاخیر 14ماهه در برگزاری آن موضوع اصلی ما است که البته این اتفاق برای مملکت ماکه صحبت ازدموکراسی می کنیم خیلی زیبنده نبود.


وی ادامه داد: کش پیدا کردن و تداوم این انتخابات مطلوب نبوده و امیدوارم امروز این مساله به پایان برسد.باورم این است که باید انتخابات آزادانه برگزار شود و فکر نمی کنم کسی از من چیزی شنیده باشد که برخلاف این مساله باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: به عنوان نماینده ای از جامعه متمدن ایران باید ثابت کنیم که دموکراسی در ورزش ما وجود دارد و بعضی اتفاقات اصلا زیبنده نبود. متاسفانه چیز هایی در بیرون در این مدت نشان داده شد که اصلا صحیح نبود و اگر بخواهیم بد نشان دهیم همه آسیب خواهیم دید.

وی تصریح کرد: جایگاه کمیته ملی المپیک بسیار بزرگ است و باید متولیان آن احترام جایگاه خود را حفظ کنند. رویدادهای بسیار مهمی را در سال 93 در پیش رو داریم واین رویدادهااگر با عدم توفیق روبه رو شود همه ما آسیب خواهیم دید. همه باید ازوضعیت ورزش کشور حفاظت کنیم و کمیته ملی المپیک باید از حالت تدارکاتچی خارج شود و جهت دهی کند.

وی اظهارداشت: تعجب می کنم در حالیکه کمیته ملی المپیک باید با رویکرد علمی به مسایل نگاه کرده و وضعیت را ارتقا ببخشد. برخی از فدراسیون های ما با وجود سر وصدایی که داشته اند ساکن مانده و در این اتفاق همه ما مقصر هستیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: خواهش من این است که دموکراسی را تمرین کنیم و این باید فارغ از جهت دهی فکری ما باشد.تمام کسانی که در نشست امروز هستند اهل درک و از جنس ورزش هستندومی دانم در همین جهت حرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد:برخلاف بحث های بیرون این مجموعه که بعضی هابه دنبال جنجال هستند امروز می خواهیم در آرامش انتخابات را به پایان برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان، گفت: چند رویداد مهم در پیش است باید با موفقیت پشت سر گذاشته شوند.

 

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: