واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰

ارائه لایحه رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: در روزهای آینده لایحه ای برای رتبه بندی معلمان، به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.
تدبیر24: ˈعلی اصغر فانیˈ روز دوشنبه در حاشیه بازدید از دبیرستان دخترانه اعتصام در کرمان افزود: رتبه بندی معلمان در آموزش و پرورش همانند دانشگاه ادامه می یابد.

وی همچنین با اشاره به بیمه طلایی فرهنگیان گفت: بیمه طلایی فرهنگیان بهتر از روش گذشته ا دامه می یابد و با ایجاد ضوابط و شرایط، نیازهای فرهنگیان را پوشش می دهد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه اظهارداشت: شایسته سالاری مبنای عمل آموزش و پرورش است و معتقدیم هر عملی باید به اهلش واگذار شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه 43 سال معلم بوده و تا شش ماه قبل تدریس می کرده است افزود: مدیران استانی از افراد متخصص و باتجربه انتخاب شده اند.

فانی در ادامه از انتخاب 22 مدیرکل ادارات استانی آموزش و پرورش در سطح کشور خبر و ادامه داد: افراد منتخب از فرهنگیان با سابقه در آموزش و پرورش هستند و هیچکس با انتخاب این افراد مخالفت نکرده است.

وی گفت: هیچکدام از کارهای آموزش و پرورش در نظام دولتی رفع نمی شود لذا به دنبال افزایش مشارکت مردمی و استفاده از تواناییهای بخش غیردولتی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شعار دولت یازدهم مبنی بر ˈمدرسه، محور توسعه استˈ افزود: معلمان باید انگیزه و منزلت لازم را برای تدریس و کار با دانش آموزان داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش برای حذف مدارس کپری از جنوب کرمان نیز گفت: برای حذف این مدارس تلاش می شود تا جایی که منابع در اختیار وزارتخانه باشد تخصیص یابند.

فانی همچنین اظهارداشت: به همراه شش نفر از معاونان وزارتخانه به کرمان سفر کرده ام لذا معاونان عمرانی در حال بازدید از طرحهای عمرانی مدارس در این استان هستند.

وی افزود: معاون متوسطه وزارتخانه بازدی از مدارس جنوب کرمان را آغاز کرده است و معاون پشتیبانی نیز از مدارس بم و نرماشیر بازدید می کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: قائم مقام وزارتخانه نیز از مدارس شهرستان سیرجان بازدید خود را آغاز کرده است.

وی همچنین افزود: اخیرا با وزیر ورزش دیدار داشته ام، ماه آینده نیز با وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز صنعت، معدن و تجارت نشستهایی برای استفاده از امکانات آنها در راستای فعالیت بهتر مدارس برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: