واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵

مهلت نعمت زاده پایان یافت

یکی از استیضاح کنندگان وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مهلت دو هفته ای وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تحقق انتظارات نمایندگان استیضاح کننده به اتمام رسیده است، گفت: متاسفانه تاکنون اقدامی برای عزل مدیران ناکارآمد نشده است.
تدبیر24:  محسن بیگلری با بیان اینکه مهلت دو هفته ای وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تحقق انتظار نمایندگان به اتمام رسیده است، اظهار داشت: 16 محور، مورد استیضاح نعمت زاده است که در راستای تحقق چند مورد از آنها اقدام شده، اما اصلی ترین محور، به کارگیر مدیران ناکارآمد در بدنه این وزارتخانه است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزود: عزل مدیران ناکارآمد و رانت خوار مهم ترین محور استیضاح وزیر صنعت است که مورد نظر نمایندگان استیضاح کننده و سایر نمایندگان نیز است. نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکنون اقدامی برای عزل مدیران ناکارآمد و رانت خوار نکرده است، ادامه داد: دوشنه هفته جاری نمایندگان استیضاح کننده جلسه ای به منظور بررسی اقدامات نعمت زاده برای عزل این مدیران تشکیل می دهند که اگر در این راستا اقدامی صورت گرفته شده باشد، استیضاح متوقف می شود، اما در صورتی که فعالیت این مدیران همچمنان ادامه داشته باشد، استیضاح به قوت خود باقی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه متاسفانه تا به امروز اقدامی برای عزل مدیران ناکارآمد نشده است، افزود: این افراد از مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استان ها هستند. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با توجه به جلسه مشترک استیضاح کنندگان در روز دوشنبه، نهایتا تا روز سه شنبه درباره استیضاح نعمت زاده تصمیم گیری می شود. 
منبع: الف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: