واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۰

تشکر وزیر ورزش از رسانه‌ها

وزیر ورزش و جوانان از جامعه ورزش و رسانه‌ها برای برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک قدردانی کرد.
تدبیر24:  وزیر ورزش و جوانان پس از پایان انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار کرد: به جامعه ورزش که اخلاق را رعایت کردند تبریک می‌گویم، تلاش این بود که بی‌اخلاقی ایجاد نشود که سایر دوستان هم همکاری کردند. آنچه شاهدش هستیم، حواشی است که شاید جوهره ورزش نیست و دامن زدن به این مباحث مربوط به این جامعه نمی‌شود.

وی گفت: یکی از نکاتی که بسیار شایسته است و باید تکریم شود فضای بسیار دموکراتیکی بود که در انتخابات دیدیم. امیدوارم در آینده شرایطی فراهم شود که دست‌اندرکاران ورزش به نحو شایسته‌ای بتوانند در انتخابات شرکت کنند. بزرگانی چون افشارزاده، به راحتی مقابل قانون تمکین کردند و سر فرود آوردند و ما به احترام ایشان سر فرود می‌آوریم. افشارزاده نشان داد که رعایت قانون و اخلاق چیزی است که فراموش نمی‌شود. اگر قرار است تمرد کنیم و قانون را به نفع خود تغییر دهیم آغاز مشکلات است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حواشی و تنش‌ها باعث شده که از اصل دور باشیم، یادآور شد: باید هرچه سریع‌تر ضیق وقت را جبران کنیم و اگر بتوانیم جایگاه‌مان را حفظ کرده و ارتقا دهیم. از رسانه‌ها بسیار ممنونم. حاشیه در انتخابات بسیار کم بود و پوشش خبری مناسب. از هیات رییسه و هیات اجرایی قبلی هم تشکر می‌کنم. هر کدام در حد استطاعت آبرو برای کشور حفظ کردند. امیدوارم مدیران بعدی این روند را ادامه دهند.

وی افزود: اعضای جدید در شرایط خوبی انتخاب شدند. امیدوارم بار مسئولیت را احساس کنند و قدر بدانند و به اعتماد عصاره مدیران ورزش پاسخ مثبت دهند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: