واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۵۰۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹

عقب نشینی سازمان ملل

رسانه های آمریکایی و انگلیسی و در راس آنها شبکه های خبری سی ان ان و بی بی سی از زمان دعوت رسمی ایران به ژنو 2، موضوع این کنفرانس را که قرار است از روز چهارشنبه ...
تدبیر24: بعد از انتقاد شدید آمریکا از اقدام شب گذشته دبیر کل سازمان ملل مبنی بر دعوت رسمی از ایران برای شرکت در کنفرانس ژنو 2، سخنگوی دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد که دعوت بان کی مون از ایران برای شرکت در این کنفرانس منتفی شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به ژنو، تلاش دبیرکل سازمان ملل برای اتخاذ تصمیم مستقل از نفوذ واشنگتن، برای وی دردسر ساز شده و به شدت از سوی آمریکا تحت فشار قرار گرفت.

کارشناسان معتقدند تجدید نظر دبیرکل سازمان ملل در دعوت رسمی شب گذشته خود از ایران برای شرکت در ژنو 2 کاملا آشکار کرد که این نهاد بین المللی سازمان ملل تا حد بسیار زیادی تحت فشارها و خواسته ی دولت آمریکا تصمیم گیری می کند.

رسانه های آمریکایی و انگلیسی و در راس آنها شبکه های خبری سی ان ان و بی بی سی از زمان دعوت رسمی ایران به ژنو 2، موضوع این کنفرانس را که قرار است از روز چهارشنبه هفته جاری به ترتیب در شهرهای مونترو و ژنو سوئیس برگزار شود، به عنوان مهم ترین عنوان خبری در تمام بخش های خبری تبدیل کرده اند .

دعوت رسمی بان کی مون از تهران بخش اصلی این اخبار را تشکیل داده و این موضوع در رسانه های آمریکایی و انگلیسی و برخی دیگر از رسانه های کشورهای غربی و عربی حمایت کننده از تروریست ها در سوریه به شدت برجسته سازی شده و از شب گذشته، هجمه رسانه ای سنگینی علیه دبیرکل سازمان ملل با هدف مقابله با حضور ایران در کنفرانس ژنو 2 شکل گرفته بود و همچنان ادامه دارد.

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقای وزارت امور خارجه ایران روز دوشنبه در خصوص حضور ایران در اجلاس ژنو 2 گفت : ما در ژنو یک، حضور و نقشی در تنظیم بیانیه آن نداشته ایم ، بنابر این اصرار برای اعلام پذیرش بیانیه ژنو 1، غیر قابل قبول و مردود است

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
0
0
دبیرکل بدروغ گفته بودایران بیانیه ژنو1راپذیرفته.گرچه مقامات ایران تاکیدکردندایران هیچ پیش شرطی رانمیپذیردولی آیابهترنبودصریحاوسریعااظهارات دبیرکل راتکذیب میکردند؟
payam
|
-
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
0
0
پس چی شد این برگ زرینتون الان فقط ازش بعد از ز برگ زرینتون مونده برید دست بوس رهبری تا بهتون بگه چکار کنین
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
آیابعضی ازمسولین ازخواب بیدارخواهندشد؟یاهنوزفکرمیکنندبالبخندو معامله منصفانه میتوان کایوی وحشی غرب رارام کرد.آیاهنوز فکرمیکنندنهادهای بین المللی مستقلندودرجهت منافع ملتها حرکت میکنند؟چرانمیخواهیم بپذیریم امثال دبیرکل سازمان ملل جرثومه هایی مطیع دربرابرصهیونیسم بین الملل واذنابش هستندواگر بخواهندقدمی برخلاف میل اربابش برداردسرنوشتی مشابه داک همرلدشولدخواهدداشت.وجالب است همین امروز پس ازاین افتضاح سیاسی درغرب واقدام حیرت انگیزدبیرکل درنقض ماده 100 منشورملل متحدکه خواستاراستقلال سازمان ودبیرکل ازنفوذ اعضاء میباشدخانم افخم سخنگوی وزارت خارجه این نوکردست بسینه جنایتکاران رابالفظ دبیرکل محترم خطاب میکند؟!معنی محترم راهم فهمیدیم!
نظر شما: