واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰

حمایت آمریکا از روسیه در المپیک

ارتش امریکا روز دوشنبه آمادگی خود را برای در دسترس قرار دادن وسایل و تجهیزات نیروهای هوایی و دریایی این کشور از جمله دو کشتی مستقر در دریای سیاه در طول مسابقات المپیک زمستانی سوچی در حمایت از روسیه اعلام کرد.
تدبیر24: روسیه میزبان بازیهای المپیک زمستانی با تهدید گروه های شبه نظامی مبنی بر مختل ساختن بازی ها رو برو شده است.

پنتاگون گفت : فرماندهان نظامی امریکا در حال انجام برنامه ریزی و تدارکات دقیق هستند تا هرگاه حمایت امریکا در طول بازی ها لازم باشد وارد عمل شوند.

دریابان ˈ جان کربی ˈ سخنگوی پنتاگون در بیانیه ای اظهار داشت : امریکا حمایت کامل خود را از دولت روسیه همزمان با تدارکات امنیتی اش برای المپیک زمستانی اعلام کرده است .

وی افزود : از جمله سرمایه های هوایی و دریایی امریکا دو کشتی نیروی دریایی مستقر در دریای سیاه است که در صورت درخواست در تمام شرایط اضطراری در حمایت از دولت روسیه و با مشورت این دولت در دسترس قرار خواهند گرفت .

این بیانیه پنتاگون در همان روزی صادر شد که دو نفر که گفته می شود از بانیان حملات انتحاری در جنوب روسیه هستند در یک نوار ویدئویی در حالیکه کمربند انفجاری بسته بودند به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه هشدار دادند در انتظار حضور آنها در المپیک زمستانی باشند.

رویترز روز یکشنبه گزارش داد که مقامات نظامی و اطلاعاتی امریکا طرحهای احتمالی برای تخلیه امریکاییان را در صورت بروز حادثه ای در طول مسابقات مورد بررسی قرار داده اند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: