واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

ابلاغ مجوز بازگشایی مرز ایران و عراق

مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: برای بازگشایی مرز سومار مجوز کامل را داریم ضمن اینکه دولت مرکزی عراق نیز مجوز بازگشایی این مرز را ابلاغ کرده است.
تدبیر24: ˈشهریار حیدریˈ افزود: آمادگی کامل برای بازگشایی مرز سومار وجود دارد ولی مهم این است که طرف عراقی هم در این ارتباط پای کار بیاید تا کارهای عملیاتی آغاز شود.

وی تصریح کرد: تنها مشکل ما این است که استان دیالی عراق باید اقدامات لازم را شروع کند چون توافقات ضروری برای بازگشایی مرز سومار و پیگیری های که برای این مرز نیاز است انجام شده ضمن اینکه با بازگشایی این مرز دو طرف منتفع خواهند شد.

حیدری همچنین در راستای راه اندازی بازارچه مرزی تیله کوه اظهار کرد: برای بازگشایی یک مرز جدید نشست مشترک نیاز است چون هم طرف عراقی و هم طرف ایرانی باید مجوزهای لازم برای این کار را اخذ کنند که خوشبختانه با پیگیری های یک ماه اخیر استاندار کرمانشاه و مجموعه مدیران استان، مجوزهای لازم برای بازگشایی مرز تیله کوه دریافت شد.

مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری کرمانشاه افزود: از امروز آمادگی کامل برای بازگشایی مرز تیله کوه را داریم اما طرف عراقی برای این مهم نیاز به یک فرصت کوتاه دارد که در واقع فعالیت های گذشته ای را که در ارتباط با این مرز داشتند، تکمیل کنند.

وی گفت: در دو حوزه در رابطه با تیله کوه با طرف عراقی بحث شد موضوع کوله بری که برای شروع کار نیاز به زمان کمتری دارد و پیله وری که با نشست های دیگری در آینده به سرانجام برسد و این مهم نیاز به زیرساخت ها دارد که باید انجام شود.

مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری کرمانشاه اظهارکرد: بنابراین طرف عراقی باید این موارد را عملیاتی کند و برای همین مهم ظرف یک ماه آینده نتایج خوبی را هم در کوله بری و هم پیله وری خواهیم داشت.

حیدری یادآور شد: برای رفع مشکلات مرزهای شیخ صالح و پرویزخان نیز مباحثی با طرف عراقی مطرح شد ولی برای تحقق خواست ها نیاز به نشست های مشترک بیشتری داریم ضمن اینکه برای جلوگیری از بروز مشکلات از طرف ما سه نفر و از طرف عراقی نیز سه نفر بعنوان نماینده در این مرزها، هفته ای یکبار جلساتی برای حل و فصل مباحث و مشکلات برگزار می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: