واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳

تایلندی ها به دنبال خرید دل پیه رو

یک باشگاه ثروتمند فوتبال در تایلند تصمیم گرفته است الساندرو دل پیه رو ستاره سابق یوونتوس را از لیگ استرالیا به خدمت بگیرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از خبرگزاری فرانسه، دل پیه رو 39 ساله هم اکنون دومین فصل حضور خود در تیم سیدنی اف.سی را سپری می کند اما خبرهایی از نارضایتی او و احتمال جدایی اش از لیگ استرالیا به گوش می رسد.

در همین راستا پراووت تاوورنسیری سرمربی تیم پی.تی.تی رایونگ گفته است: برای دل پیه رو نامه ای ارسال کرده ایم و از او خواسته ایم شرایط خود از جمله دستمزد درخواستی اش را اعلام کند.

وی افزود: دو روز پیش نامه را فرستاده ایم و دل پیه رو گفته که برای بررسی به چند روز زمان نیاز دارد. فکر می کنم او به احتمال 60 درصد به ما خواهد پیوست.

شرکت پی.تی.تی به دلیل مالکیت دارایی های اصلی نفت و گاز در منطقه، یکی از بزرگترین شرکت های تایلند به شمار می رود.

این تیم به تازگی به لیگ برتر تایلند صعود کرده است و قصد دارد پیش از شروع رقابت های فصل جدید در ماه آینده چند بازیکن مطرح را به خدمت بگیرد.

دل پیه رو در مدت 19 سال حضور خود در تیم یوونتوس ایتالیا، به افتخارات داخلی و اروپایی بسیاری به همراه این تیم دست یافت و با تیم ملی ایتالیا نیز موفق شد قهرمانی در جام جهانی 2006 را کسب کند.

پیوستن او به تیم نسبتا ناشناخته ای در لیگ برتر تایلند، اتفاق بزرگی برای فوتبال این کشور خواهد بود چراکه بزرگترین خرید خارجی تایلند پیش از او، روبی فاولر بازیکن سابق لیورپول بوده است که در فصل 2011/12 در مائونگ تونگ یونایتد بازی کرد.

جی سیمپسون مهاجم سابق آرسنال و جی بوثروید مهاجم سابق کویینز پارک رنجرز بازیکنان دیگری هستند که در چند هفته اخیر به تیم هایی در لیگ برتر تایلند پیوسته اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: