واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰

نجفی عازم اسپانیا

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور شرکت در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور صبح امروز (سه شنبه) تهران را به مقصد اسپانیا ترک کرد.
تدبیر24: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری محمد علی نجفی در جریان این سفر با نخست وزیر اسپانیا و دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی دیدار خواهد کرد.

وی صبح فردا (چهارشنبه) پس از شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فیتور درسالن ویژه این نمایشگاه با وزیر صنعت، انرژی و گردشگری اسپانیا دیدار خواهد کرد.

معاون رئیس جمهوری همچنین به همراه هیات سه نفره در مراسم ناهار رسمی سازمان جهانی جهانگردی (unwto) و ضیافت شام GALA شرکت می کند.

براساس این گزارش نجفی در نخستین روز از سفر به اسپانیا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی که در سالن 100 نفره نمایشگاه فیتور برگزار خواهد شد به سئوالات خبرنگاران پاسخ می دهد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی روز دوم سفر خود را با سه دیدار آغاز می کند. ملاقات با نخست وزیر اسپانیا، دیدار با مدیر میراث ملی اسپانیا وگفت و گو با طالب الریفاعی دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی از مهمترین برنامه های نجفی در سفر به اسپانیا است.

وی در روز پایانی این سفر پس از حضور در ضیافت ناهار وزیر امورخارجه اسپانیا از شهر کوردوبا (تولی دو) این کشور بازدید خواهد کرد.

هیات ایرانی حاضر در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا روز چهارشنبه در دو میزگرد با موضوع رقابت و پایداری و خلاقیت در گردشگری پایدار شرکت می کند.

هیات ایران همچنین پس از حضور در مراسم افتتاحیه و برنامه اهدای جوایز سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO ) در ضیافت شام GALA شرکت می کنند.

اعضای هیات ایرانی روز دوم در سمپوزیوم شبکه دانش (UNWTO) و مراسم افتتاحیه روش و صادرات در فیتور، فرصت های بین المللی گردشگری شرکت خواهند کرد.

سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا از فردا (چهارشنبه) آغاز می شود.

این نمایشگاه که تا ششم بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت میزبان وزیران و مسئولان گردشگری کشورهای مختلف جهان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: