واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲

انتشار جدیدترین رمان خالد حسینی

جدیدترین رمان خالد حسینی نویسنده کتاب بادبادک باز با عنوان «و کوهستان به طنین آمد» روانه بازار کتاب شد.
تدبیر24: خالد حسینی یکی از پر مخاطب ترین نویسندگان دنیای ادبیات داستانی امروز است. دو رمان بادبادک باز و هزار خورشید تابان در بیشتر از 70 کشور جهان، به فروشی بالای 48 میلیون نسخه دست یافت. این نویسنده افغانی الاصل ده سال پس از رمان تاثیرگذار بادبادک باز، سومین کتاب خود را نوشت.

و کوهستان به طنین آمد نام جدیدترین رمان حسینی است و سرگذشت خواهر و برادری به نام های عبدالله و پری را از پاییز 1952 تا زمستان 2010 بیان می کند.

این نویسنده ساکن آمریکا که پیش از این نام رمان هزار خورشید تابان را از یکی از اشعار صائب تبریزی برگرفته بود، در تازه ترین رمان خود نیز از اشعار مولانا و فروغ فرخزاد استفاده کرده است تا یک بار دیگر دلبستگی اش به ادبیات ایران نشان دهد.

و کوهستان به طنین آمد همچون دو رمان دیگر نویسنده اش، شخصیت ها و اتفاقات گوناگونی دارد و از همان قوام داستانی بادبادک باز و هزار خورشید تابان برخوردار است.

این کتاب که در سال 2013 برای نخستین بار در آمریکا به چاپ رسید نقدهای مثبت اکثر منتقدین و نشریات معتبر این کشور مانند واشنگتن پست، نیویورک تایمز، سان فرانسیسکو کرونیکل و یو اس ای تودی را بر انگیخته است.

و کوهستان به طنین آمد نوشته خالد حسینی و ترجمه نسترن ظهیری به تازگی با قیمت 25 هزار تومان و شمارگان هزار و صد نسخه از سوی انتشارات ققنوس روانه بازار کتاب شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: