واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

سفر مقامات کوبا به تهران

«ولادیمیر آندره گونزالس کسادا» سفیر جمهوری کوبا در ایران گفت: یک هیأت رسمی اقتصادی تا ماه آوریل (اسفند - فروردین) و وزیر امورخارجه کوبا تا ماه ژوئن (خرداد - تیر) به تهران سفر می کنند.
تدبیر24: سفیر کوبا در ایران در حاشیه برگزاری بازارچه خیریه سفرای خارجی مقیم تهران در برج میلاد با بسیار عالی توصیف کردن روابط تهران - هاوانا، گفت: سفر اخیر مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزیرخارجه ایران به کوبا نشان داد که تهران نه تنها به دنبال توسعه روابط با کشورهای همسایه است بلکه تعمیق روابط خود را با کشورهای دیگر از جمله متحدانش در آمریکای لاتین در دستور کار دارد.

کسادا ادامه داد: سفر تخت روانچی به چند کشور آمریکای لاتین به ویژه کوبا سرآغازی برای ارتقای روابط با کشورهای این منطقه است.

وی ادامه داد: سال 2014 سال تعمیق روابط ایران و کوبا در دو حوزه اقتصادی و سیاسی است که با سفر هیات اقتصادی رسمی کوبا به ایران در ماه آوریل و سفر وزیرامورخارجه در ماه ژوئن محقق می شود. همچنین دو کشور کمیسیون مشترک اقتصادی را نیز برای توسعه این روابط برگزار می کنند.

سفیر کوبا در تهران با اشاره به حضور کوبا در بازارچه خیریه سفرای خارجه مقیم تهران گفت: ما با حضور خود در این نمایشگاه علاوه بر نشان دادن آداب و رسوم، فرهنگ و غذاهای خود به مردم ایران، همبستگی خود را نیز با آنان نشان می دهیم.

بازارچه خیریه سفرهای خارجه مقیم تهران که از روز چهارشنبه 2 بهمن ماه در سالن رواق هنر برج میلاد با حضور شماری از سفارتخانه های خارجی افتتاح شده است تا روز جمعه دایر می باشد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: