واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۵

قزوینی‌ها پیاده روی میکنند

دبیر ستاد هوای پاک استان قزوین گفت: بمناسبت هفته‌ی هوای پاک، همایش پیاده‌روی و صعود به قله باراجین در قزوین برگزار می‌شود.
تدبیر24: «حسین حیدرپور»، امروز (چهارشنبه)در گردهمایی صنعت و محیط زیست، در سالن اجتماعات استانداری قزوین اظهار کرد: بمناسبت هفته‌ی هوای پاک، برنامه‌های بسیاری در سازمان حفاظت از محیط زیست برنامه‌ریزی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری همایش دوچرخه‌سواری استان اشاره کرد.

وی ادامه داد: این همایش با همکاری شهرداری قزوین و با حضور ۲۰۰ دوچرخه‌سوار قزوینی برگزار شد که با استقبال بی‌نظیری مواجه بود.

دبیرستاد هوای پاک استان قزوین افزود: کاشت 2000 اصله نهال نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان بود که در روز یکم بهمن‌ماه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش هم‌چنین مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست در مدارس استان و توسط دانش‌آموزان کاشته شد.

حیدرپور افزود: افتتاح پروژه‌های زیست محیطی نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان است که در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: همایش تاکسیرانان قزوین یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان است که در روز سوم بهمن‌ماه و با همکاری شهرداری قزوین انجام می‌شود و در دو نوبت صبح و عصر برای ۴۰۰ نفر از تاکسیرانان استان طراحی شده است.

دبیرستاد هوای پاک استان قزوین یادآور شد: هم‌چنین در این هفت، همایش پیاده‌روی و صعود به قله باراجین از برنامه‌هایی است که در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این همایش در روز چهارم بهمن‌ماه و با حضور مردم هم‌چنین سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: