واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷

مرگ 17 نفر در خشونت‌های آفریقا

پلیس آفریقای جنوبی روز چهارشنبه از کشته شدن حداقل 17 نفر در تازه ترین خشونت های کیپ تاون پایتخت پارلمانی این کشور خبر داد.
تدبیر24: شبکه تلویزیونی پلیس آفریقای جنوبی (اس ای بی سی) در گزارشی از کیپ تاون مرکز استان کیپ غربی اعلام کرد که پس از تعطیلات سال نو میلادی و در واقع طی دو هفته اخیر بیش از 17 شهروند آفریقای جنوبی در خشونت های اجتماعی جان خود را از دست دادند.

اس ای بی سی با تامل برانگیز خواندن این آمار، بازه زمانی بروز این ناهنجاری های اجتماعی در کیپ تاون را از پنجم ژانویه 2014 (15 دی ) تا 21 ژانویه 2014 (اول بهمن ماه) امسال اعلام کرد و افزود: فقط شش تن از قربانیان این خشونت ها در درگیری های باندهای مافیایی جان خود را از دست دادند.

گزارش پلیس آفریقای جنوبی حاکی است که بیش از 50 تن در خشونت های کیپ تاون به زخمی شدند و در این درگیری ها علاوه بر مردان زنان و کودکان و حتی خردسالان نیز در این خشونت های اجتماعی جان خود را از دست داده و یا زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، سازمان گردشگری جهانی (دبیلو تی او) از کیپ تاون به عنوان یکی از 10 شهر مهم جذب گردشگران جهان نام می برد به طوریکه سالانه بیش از یک و نیم میلیون گردشگر بین المللی از این شهر و جاذبه های آن دیدن می کنند.

کیپ تاون برای شش ماه سال در کنار پرتوریا پایتخت سیاسی و دیپلماتیک آفریقای جنوبی، پایتخت سیاسی دولت و مرکز میزبانی بسیاری از جلسات دولت و نیز کنفرانس ها و سمینارهای بین المللی بوده و شرکت های تجاری بین المللی را در خود جای داده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: