واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰

دو خبر از سازمان سینمایی

نشست هماهنگی با مدیران سالنهای سینماهای حاضر در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر صبح چهارشنبه دوم بهمن برگزار شد.
تدبیر24: در این جلسه محمد رضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر ضمن تشریح سیاست های کلی جشنواره فیلم فجر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشنواره فیلم فجر، از مدیران و سینماداران حاضر در جلسه همکاری و دقت نظر در بهبود روند امور مرتبط با سالنهای سینما با مخاطبین را خواستار شد.

در این جلسه مدیران سالن های سینمایی به بیان مسائل و مشکلاتی که ممکن است به دلیل حجم و فشار کاری بالا در ایام برگزاری جشنواره به وجود بیاید پرداختند.

عمده ترین مباحثی که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت تأکید بر تکریم تماشاگران در سالن های سینما، تجهیز دقیق و استاندارد سالن های سینما به سیستم های اطفای حریق ، بهینه سازی سیستم بلیط فروشی در گیشه و کنترل ادزحام احتمالی در بیرون سالن های سینما بود.

در این جلسه همچنین رضا بشردوست مدیر حراست سازمان سینمایی نیز به سئوالات شرکت کنندگان در جلسه پاسخ داد.



**آیین نامه شورای صنفی به رییس سازمان سینمایی

برگزاری جلسه تکمیلی تدوین آیین نامه شورا ی صنفی اکران سال 93، پیش نویس آیین نامه ، پس از تأیید و امضای اعضای گروه جهت تأیید نهایی به ریاست سازمان سینمایی ارجاع شد .

کار تدوین پیش نویس آیین نامه شورای صنفی اکران با برگاری 6 جلسه کارشناسی ازماه پیش آغاز شد و پیش نویس تهیه شده پس از ویراستاری وبررسی و مطابقت های حقوقی ، در این جلسه پس از تأیید نهایی به امضای اعضای گروه رسید.

بنا براین گزارش ، جلسات آیین نامه و ضوابط نمایش سال 93 که بر اساس حکم حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی به محمد احسانی معاون آثار و فعالی تهای سینمایی، با ترکیب 3 نفر از سینماداران،3 نفر ازتهیه کنندگان،2 تن از پخش کنندگان و یک نفر کارگردان در سازمان سینمایی تشکیل شد، اعضاء مبتنی بر نگاه صنفی ، تلاش خود را در برطرف کردن مشکلات گذشته در حوزه اکران و نمایش و ارائه راهکارهای مناسب برای رونق سالن های سینما مبذول داشتند.

آیین نامه نهایی شده شورای صنفی اکران سال 93 مشتمل بر 5 فصل ،69 ماده با تبصره های مربوطه است و از عمده ترین اهداف آن ساماندهی اکران فیلم های سینمایی ، ایجاد تنوع نمایش و فراهم کردن امکان اکران گونه های سینمایی با هدف جذب مخاطبین است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: