واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶

حاشیه های دیدار تیم های والیبال

بازی دو تیم باریج اسانس و شهرداری ارومیه در هفته ششم دور برگشت در کاشان با حاشیه هایی همراه بود.
تدبیر24:  این دو تیم عصر چهارشنبه از ساعت 16 به مصاف هم رفتند و پس از یک جدال 137 دقیقه ای، تیم باریج اسانس موفق شد میهمان خود را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

** با توجه به مشکلات پیش آمده در دیدار قبلی باریج اسانس مقابل متین ورامین به دلیل ازدحام و هجوم هواداران والیبال، برای این دیدار تدابیر امنیتی بیشتری از سوی نیروی انتظامی اتخاذ شده بود.

** تماشاگران کاشانی استقبال مناسبی از این بازی داشتند و تعداد زیادی از آنها به دلیل پر شدن سالن نتوانستند بازی تیم مورد علاقه شان را از نزدیک تماشا کنند.

** تیم والیبال باریج اسانس با ترکیب ابتدایی حسین امیری، مجتبی عطار (لیبرو)، آرمین تشکری، فرهاد قائمی، علیرضا نادی، امیر غفورو ایوان اسپانف به میدان رفت و در ترکیب شهرداری ارومیه علیرضا رشیدی، حامد رضایی، ولادو پتکوویچ، پوریا فیاضی، امیر برزگری، فرهاد پیروت پور و عبدالرضا علیزاده (لیبرو) حضور داشتند.

** ˈمنوچهر پورحسنˈ رئیس سازمان لیگ با حضور در سالن ورزشی ˈکتابچیˈ کاشان از نزدیک نظاره گر این دیدار بود.

** ˈخلیل یگانه مجدˈ ناظر و نماینده فدراسیون قبل از شروع بازی سختگیری های زیادی به حضور خبرنگاران و عکاسان در کنار زمین داشت و مشکلاتی برای تهیه خبر و عکس بوجود آورد.

** یگانه مجد، همچنین در آغاز بازی با عوامل صدا وسیما مرکز استان اصفهان به مشاجره پرداخت و در پایان این دیدار نیز با اعتراض گوینده سالن نسبت به قوانین سختگیرانه، با وی درگیری لفظی پیدا کرد.

** ˈحمید راهجردیانˈ و ˈنادر انصاریˈ داوران این بازی بودند.

** در شروع ست چهارم در پی اعتراض به داور بازیˈ علیرضا نادیˈ کاپیتان باریج اسانس با کارت زرد داور مواجه شد و در پی اعتراض بازیکنان شهرداری ارومیه ابتدا ˈولادو پتکوویچˈ بازیکن خارجی این تیم با کارت زرد و سپس با تشدید اعتراضات با کارت قرمز تیمی مواجه شدند.

** ˈسعید مصطفی وندˈ کاپیتان شهرداری ارومیه در پایان بازی به نحوه داوری و رییس سازمان لیگ اعتراض کرد.

** هواداران کاشانی با القابی همچون ˈنادی دست طلاییˈ، ˈغفور امپراتورˈ و ˈفرهاد آرپی چی زنˈ بازیکنان تیم شهرشان را تشویق کردند.

** با وجود آنکه باریج اسانس تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر والیبال است اما در این بازی هم مانند دیدارهای قبلی، هیچیک از مسؤولان ورزشی و هیأت والیبال این استان در سالن بازی حضور نداشتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: