واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰

رکورد دو 60متر بانوان شکسته شد

بیست و دومین دوره رقابت های دو و میدانی داخل سالن گرامیداشت دهه فجر (قهرمانی کشور) در حالی از صبح امروز (پنجشنبه) در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز شد که مریم طوسی موفق شد پس از 10 سال رکورد ملی ایران را در ماده 60 متر جابجا کند.
تدبیر24: از فدراسیون دو و میدانی، طوسی از تیم بام ایران با طی کردن مسیر در مدت زمان هفت ثانیه و 43 صدم ثانیه رکورد پیشین این ماده را که در دستان نفیسه متاعی با زمان هفت ثانیه و 53 صدم ثانیه بود جابجا کرد.



** نتایج سایر رقابت های صبح امروز به شرح زیر است:

* پرش طول:

1-مهسا معتمدی از بام ایران با پنج متر و 47 سانتیمتر



* پرش ارتفاع:

1-مهسا کارگر از بام ایران با یک متر و 71 سانتیمتر



* پرتاب وزنه:

1-لیلا رجبی از منتخب استان ها با 15 متر و 72 سانتیمتر



* سه هزار متر:

1-پریسا عرب از مقاومت با 10 دقیقه و 47 ثانیه و 98 صدم ثانیه



* 800 متر:

1- سمیرا آسمانی از سفیر فارس با 2 دقیقه و 19 ثانیه و 11 صدم ثانیه



* 4 در 400 متر امدادی:

1-تیم سفیر فارس با زمان 4 دقیقه و 3 ثانیه و 52 صدم ثانیه



رقابت های دوومیدانی داخل سالن به مناسبت دهه فجر روزهای سوم و چهارم بهمن ماه با حضور 24 تیم در دو بخش زنان و مردان در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود که در این رقابت ها علاوه بر 23 تیم ایرانی، یک تیم کویتی شامل سه ورزشکار نیز شرکت می کند.

دوومیدانی کاران در مواد 60، 400، 800، هزار و 500 و سه هزار متر و60 متر با مانع و پرش های ارتفاع، طول، سه گام و نیزه (ویژه مردان) و همچنین در مواد پرتاب وزنه، هفتگانه (مختص مردان)، پنجگانه (زنان) و 4 در 400 متر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

براساس این گزارش، در رقابت های داخل سالن دهه فجر، در بخش زنان پنج تیم ثامن الحجج، مقاومت، گلستان، سفیر فارس و منتخب استان ها حضور خواهند داشت.

تیم منتخب استان ها شامل ورزشکارن برتر سال 92 در مواد مختلف هستند که از سوی فدراسیون برای حضور در این رقابت ها دعوت شده اند.

این تیم متشکل از الهه سیفی (خراسان رضوی)، حمیده اسماعیل نژاد ( خراسان رضوی)، شهلا محمودی ( قزوین)، شهناز جعفری ( قم)، حدیثه احمدی (اردبیل)، سمیه شمس (همدان)، ثنا دادرس (تهران)، هانیه ثمری (تهران)، آناهیتا سلطانی(البرز) و لیلا رجبی( تهران) است.

در بخش مردان هم 18 تیم از استان های قم، کردستان، تهران، خوزستان، کرمانشاه، سمنان، آذربایجان غربی، لرستان، گلستان، بوشهر، همدان، قزوین، گیلان، اصفهان، زنجان، البرز، مازندران و فارس با یکدیگر به رقابت خواهد پرداخت.

با توجه به اینکه تنها ماده دو 60 متر در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می شود، در مرحله نهایی دوی 60 متر و 60 متر با مانع تنها هشت ورزشکار برتر دور مقدماتی حضور خواهند داشت.

بر اساس اعلام کمیته فنی، ورزشکارانی که در این رقابت ها رکورد های تصویب شده از سوی کمیته فنی را کسب کنند، مجوز حضور در رقابت های داخل سالن آسیا (بهمن ماه 92- چین) را کسب خواهند کرد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: