واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۰

نکته هایی درباره نشست داووس

صدای روسیه نکته هایی را درباره محورهای نشست امسال داووس، شرکت کنندگان و هزینه های برگزاری این نشست منتشر کرد.
تدبیر24: به شماری از اطلاعات مربوط به نشست داووس 2014، به نقل ازتارنمای انگلیسی زبان صدای روسیه اشاره می شود:

1 – عنوان همایش امسال این است: ˈبازسازی جهان: پیامدهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادیˈ. به نوشته پروفسور کلاوس شواپ، مدیر اجرایی داووس، عنوان همایش بر این نکته تاکید دارد که رهبران جهان باید حرکت لایه های سطحی زمین را بررسی و برای پیش بینی و پاسخ مناسب به زمین لرزه هایی که می دانیم رخ خواهند داد، برنامه ریزی کنند.

ˈنابرابری درآمدهاˈ نیز یکی دیگر از محورهای داووس 2014 است.

2 – دولت ها و فرستادگان بانک ها، بیشترین اعضای نشست داووس هستند. از میان دو هزار و پانصد شرکت کننده، 288 نفر فرستادگان دولت ها و 230 نفر فرستادگان بانک ها و موسسه های سرمایه ای هستند.

3 – شریکان راهبردی، بزرگترین کمک کنندگان به برگزاری داووس هستند. شریکان راهبردی نشست داووس که شامل یکصد شرکت بزرگ بین المللی هستند، بیش از پانصد هزار دلار برای برگزاری این همایش سالانه می پردازند.

4 – به جز نمایندگان دولت و شرکت های آمریکایی، کنگره آمریکا نیز 13 نفر را به نشست امسال داووس اعزام کرده است که هشت نماینده مجلس و پنج سناتور از هر دو حزب را شامل می شود. دیمیتری کوزاک، معاون نخست وزیر روسیه، به همراه وزیر توسعه اقتصادی این کشور، رییس تاتارستان و چندین معاون وزیر، نمایندگی روسیه در این همایش بین المللی را برعهده دارند.

5 – هزینه شرکت در نشست داووس، طبق محاسبه سی ان ان، 40 هزار دلار است. بلیط ورودی نمایندگان و فرستادگان شرکت ها در این نشست، 20 هزار دلار است، اما این افراد باید هزینه های سفر، خوراک و حمل و نقلشان را خود بپردازند. یک بالگرد نیز با گرفتن 10 هزار دلار، فاصله بین زوریخ تا داووس را می پیماید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: