واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۰

سخنرانی روحانی درصدر اخبار یونان

سخنرانی دکتر حسن روحانی درداووس درصدر اخبار رسانه های خبری یونان قرارگرفت.
تدبیر24: سخنرانی دکترحسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران دراجلاس جهانی اقتصادی داووس درصدراخبار رسانه های خبری نوشتاری و گفتاری یونان قرارگرفت.

سامانه خبری یونانی زبانˈ کاتی مرینیˈ درگزارش امروز خود با اشاره به حضور موفق رئیس جمهور کشورمان دراجلاس داووس نوشت،دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که پس از توافق ژنو در مورد برنامه هسته صلح آمیز کشورش با 5+،1 روابط جمهوری اسلامی ایران با اروپا عادی و توسعه یابد.

این سامانه خبری همچنین نوشت دکتر روحانی گفته است، ما در تعامل سازنده خود با آمریکا و اروپا صادق هستیم و ابراز امیدواری کرد که امریکا نیزبه گفتارخود در این باره صادقانه برخورد و عمل نماید.

این سامانه خبری همچنین گزارش داد که دکتر روحانی آمادگی کشورش را برای توسعه همکاری دربخش انرژی و سرمایه گذاری با کشورهای دیگر و بخصوص کشورهای اروپایی را اعلام داشته است .

این سامانه خبری در ادامه گزارش خود نیز نوشته است دکتر روحانی در مورد مساله سوریه گفته است که شهروندان سوریه تنها مرجع تصمیم گیرنده در باره سرنوشت خود و کشورشان هستند و بایستی کشورهای حامی تروریست ها،با قطع کمک های نظامی و مالی از این تروریست ها،زمینه خروج آنان را فراهم و ملت سوریه با حضور دریک انتخابات کاملاً آزاد و بدون دخالت های خارجی،درمورد دولت و آینده خودتصمیم گیری کند.

سامانه خبری یونانی زبان ˈ اینˈ نیز درگزارش خود نوشته است، رئیس جمهوری ایران تعامل سازنده کشور و دولتش را با کشورهای اروپایی رااعلام و برای سرمایه گذاری در بخش انرژی و دیگر بخش های اقتصادی اعلام آمادگی کرده است.

این سامانه نیز در ادامه گزارش خودنوشته است که رئیس جمهوری ایران از آمریکا خواسته است تا گفتار و عملش را یکی کند و درجهت اعتماد سازی گام بردارد.

این سامانه خبری همچنین نوشت که رئیس جمهوری اسلامی ایران گفته است که با توافق در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای کشورش و اجرای این توافقنامه،زمینه برای عادی سازی و توسعه روابط با اروپا فراهم خواهد شد.

دیگر رسانه های نوشتاری و گفتاری و شبکه های تلویزیونی یونان گزارش های مشابه ای همراه با تصاویری از رئیس جمهوری کشورمان درحال سخنرانی دراجلاس داووس پخش و منتشر کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: