واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵

دیدار روحانی وهمتای و سوئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر روز (پنجشنبه) با دیدیه بورک هالتر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه سوئیس دیدار و در باره مهمترین موضوعات دو جانبه و مسایل جهانی گفت وگو کرد.
تدبیر24: از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای خوب سوئیس در برگزاری مذاکرات ایران با 1+5 و میزبانی شایسته این کشور در اجلاس داووس، موفقیت در ارائه این خدمات را ناشی از سیاست بی طرفی سوئیس در نظام بین الملل برشمرد.

رئیس جمهوری همچنین با اشاره به گفتگوهای ایران با 1+5 در ژنو، خاطرنشان کرد: این گفتگوها فرصت خوبی برای اروپا و غرب برای ایجاد شرایطی مناسب در منطقه و جهان فراهم کرده است.

دکتر روحانی با اشاره به تلاشهای مستمر جمهوری اسلامی ایران در ارسال کمک های انسان دوستانه دارویی و غذایی برای مردم سوریه، گفت: ایران آمادگی دارد در جهت رساندن کمک های سایر کشورها بویژه از اروپا به سوریه حداکثر تلاش خود را انجام دهد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهور سوئیس همچنین در این دیدار در خصوص آخرین تحولات منطقه به خصوص وضعیت سوریه، مذاکرات هسته ای و برنامه عمل بحث و تبادل نظر کردن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: