واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵

نقش جهان میزبان نقاشی‌ آب مرکب

نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های آب مرکب با قلم فلزی فهیمه قاسم‌زاده در نگارخانه نقش جهان گشایش می‌یابد.
تدبیر24: این هنرمند در گفت‌وگو  درباره‌ی این نمایشگاه اظهار کرد: 30 تابلوی نقاشی با تکنیک آب مرکب و قلم فلزی به نمایش گذاشته خواهد شد. موضوع تمام کارها طبیعت است.

او افزود: پیش از این نمایشگاه، با تکنیک رنگ روغن کار می‌کردم و تابلوهایم در نمایشگاه‌های گروهی مختلف به نمایش گذاشته شده بود. از سه سال پیش مطالعه روی آب مرکب و قلم فلزی را شروع کردم و تصمیم گرفتم آن را ادامه بدهم. در ابتدا روی کارهای «شیشکن» مطالعه داشتم تا اینکه برای یادگیری عملی این هنر به کلاس‌های استاد محمدزاده رفتم.

قاسم‌آبادی همچنین درباره‌ی سابقه این هنر در ایران عنوان کرد: در گذشته این هنر بیشتر با آب مرکب انجام می‌شد، اما من دوست داشتم قلم فلزی را هم به کارها اضافه کنم. برای نخستین تابلوهایم موضوع طبیعت را انتخاب کردم و در نظر دارم برای نمایشگاه‌های بعدی از موضوعات متنوع‌تری استفاده کنم.

نمایشگاه نقاشی‌های فهیمه قاسم‌آبادی روز جمعه، چهارم بهمن ماه در نگارخانه نقش جهان افتتاح می‌شود و تا 9 بهمن ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت 16 تا 19 به نشانی نیاوران، خیابان مژده، خیابان محمود احمدزمانی، خیابان آیت‌الله محمودی 2، شماره 9 مراجعه کنند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: