واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳

تحریم ایران موجب اختلاف میان اروپا و آمریکا

عنان درباره توافق هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 نیز گفت: ایرانی‌ها نیز تندروهایی در درون کشور دارند که نسبت به بهبود روابط (بر اساس توافق ژنو)متقاعد ...
تدبیر24: دبیر کل سابق سازمان ملل ‌با تاکید بر نقش محوری ایران در تامین ثابت در منطقه خاورمیانه از کنگره آمریکا خواست تا به شرایط دیپلماتیک ایجاد شده برای تنش زدایی با تهران فرصت دهند.
دبیر کل سابق سازمان ملل با تاکید بر نقش محوری ایران در تامین ثابت در منطقه خاورمیانه از کنگره آمریکا خواست تا به شرایط دیپلماتیک ایجاد شده برای تنش زدایی با تهران فرصت دهند.
کوفی عنان که در مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس سوئیس حضور یافته است در مصاحبه با رویترز افزود: اگر قرار است به سمت ثبات در خاور میانه حرکت کنیم  بسیار مهم است که ایران نقش طبیعی خودر ا در منطقه ایفا کند.
عنان درباره توافق هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 نیز گفت: ایرانی‌ها نیز تندروهایی در درون کشور دارند که نسبت به بهبود روابط (بر اساس توافق ژنو)متقاعد نشده‌اند. از سوی دیگر در واشنگتن نیز تندروهایی هستند که معتقد نیستند این مسیر حرکت است و در حالی  از اعمال تحریم های جدید دم می زنند که مذاکرات توافق هسته‌ای همچنان در جریان است.
عنان هشدار داد: این اقدام منجر به شکاف بین اروپا و آمریکا خواهد شد.  از دوستانم در واشنگتن می‌خواهم  پیش از این اقدام کمی تامل کنند. آنها باید به دیپلماسی، گفتگو و صلح مجالی دهند.  

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: