واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۵۶۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
اسماعیل حسین پور فعال سیاسی:

ادبیات روحانی درهای بسته بر ایران را می گشاید

دبیات روحانی در این روزگار جنگ و خونریزی ها و افراط گرایی های مذهبی و سیاسی و انتحار و انفجارهای پیاپی در برخی کشورها ، برای جهان خسته از جنگ و باروت، باران رحمت است
تدبیر24 : سالها بود که به خاطر کینه و دشمنی دیرین برخی بدخواهان این ملک و میهن و از سویی ادبیات خام و ناپخته برخی دولتمران ما ،جهان گوش بر آوای حق طلبی ما بسته بود و ملت بزرگ ما را با تمام شکوه تاریخی اش انکار می کردند ولی ادبیات و گفتمان متفاوت «دکتر حسن روحانی» در این مدت اندک توانسته است ایده ایران و اسلام هراسی را در جهان کمرنگ کند و چهره ای رحمانی از اسلام و ایران عزیز را به جهان بنمایاند.
این ادبیات که گفتمان اندیشمندانه و هوشمندانه «سید محمد خاتمی» را در ذهن ها زنده کرده است به خوبی توانسته علاوه بر امید بخشی به مردم و شادمانی دلسوزان این «کهن بوم و بر» در داخل ، در آن سوی مرزها نیز سبب دلدادگی بسیاری از متفکران و حاکمان جهان به ایران شود و از سویی خشم بدخواهان ایران و به ویژه رژیم صهیونیستی را در پی داشته باشد.
سخنان متفکرانه روحانی در اجلاس «داووس» بار دیگر نگاه ها را به ایران خیره کرد و مردم جهان صدایی نو و متفاوت از آنچه درباره ایران و ایرانی می گفتند شنیدند. سخنانی که شأن و جایگاه ایران و ایرانی را در جهان ارتقا داد و نویدبخش روزهای روشنی برای ملت ایران است چرا که با سخنان روحانی و تبیین نگاه خردورزانه ایران نسبت به تحولات سیاسی و اقتصادی جهان ، انتظار می رود با استقبال سیاسیون و متفکران جهان و همدلی و همراهی دلسوزان مردم، بستر رونق اقتصادی در کشورمان فراهم شود.
می توان گفت با سخنرانی دکتر روحانی در اجلاس « داووس» و اعتماد بخشی به دنیا ، جهان درهای بسته را بر ایران و ایرانی گشود و ایران در بر جهان می گشاید و این دقیقا در راستای تحقق شعار «حماسه سیاسی و اقتصادی» و رفع دغدغه رهبری است تا با رونق اقتصادی کشور و سرمایه گذاری و تعامل مطلوب با جهان بتوان لشکر10 میلیون نفری بیکاران را کمتر کرد و زندگی شرافتمندانه و آبرومندانه ای را برای این مردم مبارز و انقلابی و شهید داده و ایثارگر فراهم کرد. 
ادبیات روحانی در این روزگار جنگ و خونریزی ها و افراط گرایی های مذهبی و سیاسی و انتحار و انفجارهای پیاپی در برخی کشورها ، برای جهان خسته از جنگ و باروت، باران رحمتی است که از فراز آسمان ایران و اسلام باریدن می گیرد. در این زمانه تمام دلسوزان ایران واسلام عزیز باید این ادبیات و این فرصت را قدر و غنیمت بدانند و باورکنند که هر عمل و اندیشه ای که چهره ایران و اسلام را در جهان خشن نشان دهد جفایی در حق مردم مظلوم و صبور این سرزمین است.
امروز که جهان به ایده حکیمانه « جهان علیه خشونت و افراطی گری» و ادبیات دکتر روحانی «آری» گفته است و طرح رئیس جمهور اندیشمند ما چون «گفتگوی تمدنها» ی «سید محمد خاتمی» عزیز مورد تصویب کشورهای جهان قرار گرفته است باید با درایت و تدبیر از این فرصت تاریخی برای نیک نمایاندن چهره رحمانی اسلام و ایران عزیز استفاده کرد تا این طرح مبارک در داخل و خارج کشورمان به سرنوشت « گفتگوی تمدنها» دچار نشود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
2
1
بله
درهای بیگانگان را می گشاید
درهای نیروگاه ها را می بندد
به کسی هم ربطی نداره
دانستن هم حق مردم نیست
این مذاکرات محرمانه س
فقط امریکا و اسرائیل محرم اند
روحانی مچکریم
پاسخ ها
شناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما باید از احمدی نژاد متشکر باشید!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
2
برادر شكست توي انتخابات كه اين همه ناراحتي نداره..ملت اقاي روحاني رو پسنديدن كاندنداي مود نظر شما رو نپسنديدن ديگه اين قدر ناراحتي نداره كه...واقعا هم بايد ازروحاني متشكر باشيم به ايران عزت داده احسنت
پاسخ ها
:))
| Iran (Islamic Republic of)
ناشناس مچکریم.
نظر شما: