واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵

توجه ویِژه دولت یازدهم به صادرات

معاون برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت یازدهم توجه ویژه ای به حوزه صادرات دارد و این مهم ارز بیشتری را عاید کشور می کند.
تدبیر24: حسن بقایی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در زنجانافزود: ایجاد انبارهای اختصاصی برای فعالیت های صادرکنندگان و کاهش حضور آنها می تواند چشم انداز بهتری را برای توسعه تجارت خارجی ایران فراهم کند.

وی مدت زمان ترخیص کالا را برای صادرات 32 و واردات 23 روز اعلام کرد و افزود: زمان ترخیص کالا درحوزه صادرات و واردات وضعیت مناسبی ندارد و طولانی بودن این روند به عوامل گوناگونی بستگی دارد.

بقایی افزود: اخد مجوزهای لازم برای ترخیص کالا از سوی سازمان ها از جمله مسائلی است که باعث کندی روند ترخیص می شود.

وی اظهار کرد: گمرگ جمهوری اسلامی ایران با اقداماتی درصدد کاهش مدت زمان ترخیص کالا است که تحقق آن مستلزم همکاری مسوولان و متولیان امر است.

معاون برنامه ریزی و امور بین الملل گمرگ جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه گمرگ ایران در رنگینگ جهانی وضعیت مطلوبی ندارد، گفت: ایران جایگاه 100 جهان را دارد و عوامل مختلفی موجب شده این مقام حاصل شود.

وی همچنین از راه اندازی پنجره واحد مجازی با هدف تسهیل و روان سازی در ترخیص کالا در گمرگ ایران خبر داد و اظهار کرد:این اقدام علاوه بر کاهش هزینه و زمان، امکان رقابت و فضای کسب و کار را بیش از گذشته ارتقا می دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: