واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اعلام کرد

سرمایه‌گذاری 10 کشور خارجی در قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: تاکنون، فعالان اقتصادی 10 کشور خارجی شامل آلمان، اسپانیا، کانادا، هندوستان، اردن، کره جنوبی، ایتالیا، پاکستان، ترکیه و لهستان در شهرک‌های صنعتی این استان اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
تدبیر24: با حضور تجار، صنعتگران و بازرگانان منطقه آلنتیجو کشور پرتغال در دفتر شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی و استفاده از ظرفیت‌های صنعتی و تجاری دو طرف در راستای کمک به توسعه بازار و سرمایه‌گذاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

هیئت پرتغالی که متشکل از صاحبان شرکت‌های بزرگ تولیدی «delta café» بزرگترین تولیدکننده قهوه در اروپا، «olidal» بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن در پرتغال، مدیران کمپانی «goncales» تولیدی بسته‌بندی مواد غذایی بودند عصر امروز در شهرک‌های صنعتی قزوین حضور یافتند.

این هیئت‌ها با هدف انتقال تکنولوژی برای نوسازی صنایع، تبادل تجربیات حمایت از صنایع کوچک و متوسط، تبادل اطلاعات تخصصی حوزه بسته‌بندی، بررسی سرمایه‌گذاری در صنعت چای، قهوه، پسته، خشکبار و صنعت روغن در شهرک‌های صنعتی و بررسی توانمندی‌های قزوین در صادرات و واردات محصولات غذایی در دفتر این شرکت حضور یافتند.

عبدالقهار ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در این دیدار با اشاره به مزیت‌های استقرار سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: خدمات و امکانات فراهم شده در شهرک‌های صنعتی، سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند که برای سرمایه‌گذاری به این شهرک‌ها سوق داده شوند.

وی استان قزوین را از قطب‌های مهم صنعت در کشور یاد کرد و گفت: این جذابیت‌ها و قابلیت‌ها موجب شده استان قزوین در سال‌های اخیر در جذب سرمایه‌گذاری خارجی رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.

ناصحی تصریح کرد: کشورهای مختلفی با برندهای شاخص با تولید محصول در قزوین فعالیت می‌کنند که تاکنون، فعالان اقتصادی 10 کشور خارجی شامل آلمان، اسپانیا، کانادا، هندوستان، اردن، کره جنوبی، ایتالیا، پاکستان، ترکیه و لهستان در شهرک‌های صنعتی این استان اقدام به سرمایه‌گذاری کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، پرداخت هزینه حق انتفاع و بهره‌برداری از تأسیسات به صورت نقد و اقساط و استفاده از مزیت‌های زیست محیطی در شهرک‌های صنعتی، عدم محدودیت در حجم و درصد مشارکت سرمایه‌گذاری خارجی، امکان ثبت شرکت ایرانی با 100 درصد سرمایه خارجی، صدور پروانه اقامت سه ساله برای سرمایه‌گذاران، امکان سرمایه‌گذاری در همه زمینه‌های مجاز برای بخش خصوصی، فرایند کوتاه و سریع درخواست پذیرش و تصویب سرمایه‌گذاری را از عمده‌ترین مزایا و مشوق‌های سرمایه‌گذاری خارجی در کشور عنوان کرد.

هیئت تجاری از کشور پرتغال بعد از پایان نشست از واحدهای تولیدی بیدستان (تولید انواع اتانول، سرکه، سس مایونز، نوشابه و ...) و آسان پک (تولید انواع کارتن‌های بسته‌بندی و چاپ) بازدید کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: