واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶
میرزاده:

واحدهای دانشگاه آزاد تأییدیه بگیرند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت که تمامی واحدهای این دانشگاه برای عزل و نصب معاونان خود باید با معاونان و روسای مراکز در سازمان مرکزی هماهنگ باشند و تایید آنان را دریافت کنند.
تدبیر24: حمید میرزاده در نشست هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: معاونت دانشجویی باید هرچه سریع تر نسبت به تهیه نرم افزاری به منظور مکانیزه کردن امور نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان اقدام کند.

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه آزاد اسلامی، وی با بیان اینکه تعطیلی پنج شنبه ها دو خسارت بزرگ برای دانشگاه به دنبال داشت، تصریح کرد: براساس این تصمیم دانشگاه از به کارگیری برخی استادان که فقط در روزهای پنج شنبه می توانستند با ما همکاری کنند، محروم شد و همچنین دانشجویان بسیاری که در روزهای آخر هفته امکان حضور در کلاس درس را داشتند، را هم از دست داد.

میرزاده با اشاره به صدور بخشنامه جدید دانشگاه در زمینه فعال بودن واحدهای آموزشی در روزهای پنج شنبه اظهار کرد: با بخشنامه جدید این فرصت برای فعال کردن بسیاری از ظرفیت های دانشگاه ایجاد می شود.

وی تأکید کرد: پنج شنبه هم مانند روزهای هفته یک ظرفیت برای توسعه علمی و پژوهشی دانشگاه است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان توسعه روابط بین الملل و همکاری های علمی بین المللی را از جمله سیاست های دانشگاه عنوان کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: