واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱

بازگشت کاپیتان پس از یکسال دوری

یوسف کرمی که بیش از یکسال در اردوهای تیم ملی تکواندو شرکت نمی کرد، عصر امروز (دوشنبه) در تمرین این تیم حاضر شد.
تدبیر24: کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران و دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیایی و جهانی عصر امروز با حضور در خانه تکواندو در تمرینات تیم ملی ایران حاضر شد و مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت.

کرمی که به دلیل اختلاف نظر با سرمربی پیشین تیم ملی، از حضور در مسابقات جهانی 2013 در مکزیک انصراف داده بود، پس از تغییرات در کادر فنی در آستانه بازگشت به تیم ملی قرار گرفته بود.

با ابراز علاقه بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو برای بازگشت کرمی به تیم ملی، این هوگوپوش پس از برگزاری جلساتی با مسوولان فدراسیون تکواندو و کادر فنی به تیم ملی بازگشت.

کرمی پیش از المپیک 2012 لندن اعلام کرده بود که در صورت کسب مدال طلای این رویداد از دنیای قهرمانی خداحافظی می کند اما ناکامی وی در راه رسیدن به مدال باعث شد به فعالیت خود ادامه دهد.

این بار گفته می شود کرمی در نظر دارد با کسب مدالی خوشرنگ از بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی برای همیشه از دنیای قهرمانی کنار برود.

تمرینات تیم ملی تکواندو از روز شنبه هفته جاری آغاز شده است تا ملی پوشان برای حضور در مسابقات بین المللی جام فجر که در روزهای دوم تا چهارم اسفند ماه در تهران برگزار می شود، آماده شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: