واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۵۸۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۰
اختصاصی تدبیر24/ استعفا دستمایه رسایی برای تحریک احساسات

ماجرای مهمانی جنجالی پورمختار چه بود؟

شاید آقای رسایی بیشتر از دعوت نشدنش به این جلسه ناراحت باشد چون باید به خوبی حضورش در جلسات با وزرای پیشنهادی احمدی نژاد در مجلس هشتم را . . .

تدبیر 24 :اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دکتر روحانی به مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار شد که برخی پیش بینی ها مبنی بر تبدیل نطق های تعدادی از نمایندگان مخالف به بیانیه کابین های تفتیش عقاید در قرون وسطا به حقیقت پیوست.

به گزارش خبرنگار ما برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که وابسته به یک گروه خاص سیاسی افراطی هستند از صبح امروز به عنوان مخالفان کلیت برنامه های پیشنهادی دولت یازدهم به پشت تریبون مجلس رفتند اما به جای نقد برنامه ها و دستورکارهای دولت به تخریب و توهین و تهمت پرداختند . گذشته از نقدر سخنان این نمایندگان که در جای خود قابل بحث است استعفای جالب حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از حضور در کمیسیون اصل 90 در میان نطقش در مخالفت دولت به یکی از سوژه های مراسم امروز تبدیل شد .

حمید رسایی که در میان رسانه ها به وکیل الدوله بودن محمود احمدی نژاد معروف است و با حمایت تام جبهه دولت ساخته پایداری و هواداران محمود احمدی نژاد توانسته در مجالس هشتم و نهم حضور داشته باشد در بخشی از نطق امروزش به دلیل انتقاد از ضیافت شام دیشب محمد علی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 که در آن برخی وزرای پیشنهادی دولت هم حضور داشتند استعفای خود را رسانه ای کرد . صرف نظر از اینکه اساساٌ چرا رسایی به دلیل یک موضوع بی اهمیت مانند برگزاری یک مهمانی شام قصد داشت از فرصت پخش زنده تلویزیونی برای دیده شدن خود استفاده کند و برگزاری این مهمانی چه ایرادی دارد ؟ موضوعی که مهم به نظر می رسد این است که چرا وی استعفای خودش را به نطق مخالفت با دولت جدید و به نوعی برای تحریک احساسات نمایندگان خانه ملت گره زد؟

اما جریان مهمانی جنجالی که حمید رسایی از آن دم می زند و برخی سایت ها از صبح امروز با انتشار عکس های آن سعی کردند جریان تخریب دولت را به سمت و سوی دلخواه خود هدایت کنند چه بود ؟

یکی از مهمانان حاضر در مهمانی دیشب در این باره به خبرنگار تدبیر24 گفت : شب گذشته جمعی از شخصیت های سه قوه که تعداد آن ها به صد نفر می رسید در محل پژوهشکده فناوری های نوین واقع در نیاوران مهمان آقای پورمختار بودند که این مهمانی در واقع ضیافت افطار هرساله رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس بود که امسال به دلیل تلاقی با ضیافت دکتر لاریجانی عقب افتاده بود .

وی در ادامه افزود : در این مهمانی جمعی از نمایندگان از جمله رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به نمایندگی قوه مقننه ، آقای رازینی معاون حقوقی قوه قضائیه و وزرای پیشنهادی کشور،اطلاعات و راه و شهرسازی حضور داشتند و در حاشیه جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مربوطه و جمع بندی برنامه های کابینه پرداخته شد.

این چهره سیاسی اضافه کرد : من از آقای رسایی تعجب می کنم که اینچنین تقوای الهی را زیر پا می گذارند چرا که در این مهمانی هیچ گونه موضوع فراقانونی و یا لابی خاص انجام نشد و صرفا جهت شناخت بیشتر اعضای کابینه برخی از وزرا در آن حضور یافتند که تقریباٌ رای شان در مجلس قطعی شده است .

به هر حال موضوع با اهمیت اینجاست که برخی ها انگار می خواهند تحت هرشرایطی گسست بین مسئولان قوای مختلف وجود داشته باشد و از عواقب شکاف بین دولت دهم  و مجلس  درس نگرفته اند . سوال از آقای رسایی اینجاست که نمایندگان برای شناخت بیشتر از وزرایی که قرار است 4 سال سکان امور مردم را به دست بگیرند آیا باید فقط چند ساعت محدود اداری مجلس را وقت داشته باشند و یا همان طوری که احمد توکلی هم در نطقش به آن اشاره کرد باید از ساعات معمولی خود نیز برای شناخت برنامه ها و سوابق وزرا بزنند . شاید آقای رسایی بیشتر از دعوت نشدنش به این جلسه ناراحت باشد چون باید به خوبی حضورش در جلسات با وزرای پیشنهادی احمدی نژاد در مجلس هشتم را خارج از محیط اداری مجلس به یاد داشته باشد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
2
12
از رسایی هیچ کاری بعید نیست
تماشاچی روزگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
3
16
آقای رسایی عموی اون فتنه گری است که پدر فرمانده نیروی انتظامی را برای آزادی وی در آورده بود. آفرین عموی خوب اینه. تازه برادر جناب رسایی پیمانکار طرح های کلان هم هست تازه روزنامه رنگی 9 صفحه ای هم دارد تازه پول های چند صد ملیونی هم از بعضی ها هم گرفته و تازه .......
پاسخ ها
کاظم
| Iran (Islamic Republic of)
ای باباتوهم که دهان بینی وطوطیوارحرف یکی دیگه راتکرارمیکنی.اون برادرهم که رسمااعلام کردمن اصلاح طلبم.خجالت داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
1
12
رسایی باید جواب بده که پول اون هفته نامه 9 صفحه رنگیشو از کجا میاره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از همونجایی که شماها میراید بیش از 50 تا رسانه در حال حاضر دارید فقط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
1
11
رسایی و همفکرانش فت. . . گر واقعی هستند
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
0
7
اگه هركدوم ازاين تندروها مثل رسايي و كوچك زاده وامثالهم با120000 راي وارد مجلس شده باشندوجمعيت تهرون12مليون باشه يعني ازنظرآمارتنها يك درصد مردم به اينا راي دادن
دراين انتخابات هم كه مردم اينارو كنار زدن
پس چگونه است كه اين چندنفرخودشونوقيم همه مردم فرض ميكنن وازرو نميرن!؟
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
0
4
این آقای رسایی استاد تهمت زدن ونمونه بارزدروغگ. . . است..مطمئناخودش راس سران فت. . . اس.
کلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
0
3
به نظرمیرسه آقای رسایی باکل مردم مشکل داره،بهتر ایشان تشریف ببرندکره مریخ تااینقدرازدست مردم حرص نخورن
نظر شما: