واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴
وزیر توسعه اقتصادی روسیه:

بازگشت تدریجی ایران به بازار نفت

«آلکسی اولوکایف» وزیر توسعه اقتصادی روسیه اعلام کرد: بازگشت ایران به بازار جهانی نفت گام به گام به دنبال لغو تحریم ها انجام می شود اما تاثیر این روند بر بهای نفت را نمی توان پیش بینی کرد.
تدبیر24: به گزارش ریانووستی، اولوکایف روز دوشنبه در تفسیر دیدار رییس جمهوری کشورمان با مدیران شرکت های بزرگ نفتی جهان در حاشیه نشست اقتصادی داووس اظهار داشت: در حال حاضر فقط یک نکته روشن است و آن اینکه پیشروی در این راستا (بازگشت ایران به بازار جهانی نفت) به تدریج و گام به گام انجام می شود و طرفین پس از هر گامی اثرات و پی آمدها را ارزیابی می کنند.

براساس این گزارش، حسن روحانی رییس جمهوری ایران در حاشیه همایش اقتصادی داووس با مدیران شرکت های بزرگ نفتی جهان از جمله دو شرکت روسی ˈلوک اویلˈ و ˈگازپروم نفتˈ دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر توسعه اقتصادی روسیه افزود: سطح اعتماد میان طرف های شرکت کننده در این روند بسیار پائین است و به این سبب آنها با حداکثر احتیاط عمل خواهند کرد.

در گزارش ریانووستی اضافه شده است: بهای نفت، یکی از مهمترین عوامل خارجی در اقتصاد روسیه است. درآمدهای حاصله از طریق صادرات نفت و گاز نزدیک به 50 درصد بودجه روسیه را تشکیل می دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: