واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

بیانیه شدیداللحن داوران هاکی

12نفر از داوران مطرح هاکی با انتشار بیانیه ای شدیداللحن نسبت به مدیریت حاکم بر این فدراسیون به شدت گلایه و اعلام کردند که از این پس هیچگونه همکاری با فدراسیون هاکی نخواهند داشت.
تدبیر24: در این بیانیه که نسخه ای از آن با عنوان «دل نوشته نمایندگان جامعه داوری هاکی کشور» آمده است: ما داوران دیروز و به قول رئیس بازنشسته فدراسیون هاکی ˈگوجه فروشان ˈ امروز هستیم که با توجه به ضعف مشهود در مدیریت کنونی فدراسیون هاکی که بی شک به پسرفت فزاینده تبدیل شده مواردی از دل گفته های خود را به شرح زیر اعلام می کنیم:

- اولین ابهام ما این است چرا یکی از امضاء کنندگان زیر به عنوان نماینده داوران در مجمع انتخاباتی هاکی حضور نداشت!؟ مگر غیر از این بود که در قالب دونامه جداگانه به نصراله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام شد،ولی متاسفانه یک داور درجه 2 نماینده جامعه داوری بود. اساسنامه به صراحت اعلام می دارد بالاترین درجه داوری باید در مجمع حاضر شود.

- چرا باشگاه نفت و گاز گچساران و هیات هاکی نقده نمایندگان باشگاهها در مجمع انتخاباتی هاکی نبودند؟ مگر این باشگاهها 3 سال متوالی بهترین کشور نیستند؟ پس صراحت لهجه اساسنامه از بهترین به چه معناست!؟

- معیارمجوزبازنشستگی برای بهرام شفیع چه بود؟کدام نقطه مثبت در مدیریت وی، وزارت ورزش و جوانان را مجاب کرد که برایش از دولت محترم تدبیر و امید درخواست مجوز کند؟ آیا ملاک قهرمانی در مسابقات داخل سالن آسیا بود؟ باید عرض داشت که مسابقات قهرمانی داخل سالن در قاره پهناور آسیا حداکثر با 6 تیم انجام می گیرد و اگر ذاتاً رسمیت داشت بزرگان هاکی آسیا و جهان همچون پاکستان، هند، کره، چین، ژاپن و بنگلادش در آن سبک ازمسابقات غیر المپیکی هاکی شرکت می کردند.

اولین دوره مسابقات هاکی داخل سالن در بازیهای داخل سالن 2007 ماکائو انجام شد و اگر این مسابقات اعتبار داشت پس چرا در دوره های بعدی انجام نشد؟مسابقات نوپایی که نخستین جام جهانی آن سال 2003انجام شده است و فقط در 4 ماه سرد اروپا انجام می گیرد در صورتیکه که هاکی داخل سالن بالغ بر 30 سال در ایران عزیزمان سابقه دارد.

حال با داشتن قهرمانی داخل سالن باید خاطر نشان کرد که هاکی ایران در رده بندی 70تیمی فدراسیون بین المللی هاکی هیچگونه جایگاهی ندارد. پس معیار مجوز چه بوده است!؟

- آمار رسمی وزارت ورزش و جوانان نشان می دهد 884 هاکی باز در کشور فعالیت می کننددرحالی که تا قبل از سال 1383 تقریبا 3هزارهاکی باز در کشور داشتیم. در سایت فدراسیون هاکی 12 هزار هاکی باز اعلام شده است!

- مدارس و رده های سنی هاکی تعطیل است. حتی دو مسابقه اخیر قهرمانی نوجوانان وامید های کشور هم با هزینه هیات ها انجام شد و تیم های ملی دیگر پشتوانه ندارند.

- مسابقات هاکی روی چمن کجاست؟ آخرین مسابقات چمنی سال 1382 و در زمان مدیریت قبلی فدراسیون انجام شد. فدراسیون کنونی از سال 1383 شروع به کار کرده است.

- پیشکسوتان هاکی کجا هستند؟ اکنون حتی پیشکسوتان فعال هاکی از تعداد انگشتان دست هم کمتر هستند.

- رییس فدراسیون به غیرازمسابقات برون مرزی، در کدام مسابقه داخلی حضور داشته است؟

- اکنون نزدیک به 11 ماه است که فدراسیون هاکی دبیر ندارد و حتی در مجمع هیچ شخصی به عنوان دبیر و نواب رییس دور جدید معرفی نشد. پایه و اساس برنامه ریزی این فدراسیون که نفراتش مشخص نیست بر چه اساس خواهد بود؟

- کمیته های فعال فدراسیون کدامند؟ مگر غیر از این است که رییس فدراسیون زحمت همه آنها را به دوش می کشد!؟

- چه امکاناتی به داوران داده شد، جز اینکه گوجه فروش هم قلمداد شدیم!؟

بر این اساس و با استناد به مطالب فوق، به نمایندگی از کلیه داوران هاکی اعم ازآقایان وبانوان اعلام می داریم ازاین پس هیچگونه همکاری با فدراسیون هاکی نخواهیم داشت.

اسامی امضاکنندگان بیانیه یادشده به قرار زیر است:

1- حسن اباذری - داور و مدرس بین المللی، داور مسابقات قهرمانی آسیا و اروپا، رییس کنونی کمیته داوران فدراسیون هاکی

2-احمد رضا راهزانی - داور ممتاز

3- حسن یاری نیا - داور بین المللی و مسوول بین المللی داوری و مدرس داوری

4- مهدی چزانی - داور ممتاز

5- رضا امینیان - مسوول فنی بین المللی و مدرس داوری

6-خدیجه افشاری - سرپرست کل مسابقات برتر بانوان

7- محمد دهقان - مسوول فنی بین المللی و مدرس داوری

8- شهلا گشتاسبی - مسوول مسابقات برتر بانوان

9- مهدی شاطری - مدرس داوری

10- فریما فرخلو - داور مسابقات آسیایی

11- عباس ذوالفقاری - داور پایه بین الملل و مدرس داوری

12- نرگس ابراهیم پور - داور مسابقات آسیایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: