واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۵۹۲۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
حجت کسانی هستی که ظلم را می بینند و سکوت می کنند

تجلیل دایی رهبر انقلاب از مطهری

دایی رهبر انقلاب در یادداشتی در تجلیل از علی مطهری نوشت: شما حجت کسانی هستید که ظلم را می بینند و سکوت می کنند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از آینده آنلاین، یادداشت سیّد حسین میردامادی، مترجم و عضو بازنشسته هیات علمی دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد در خط امام با کمی تلخیص در پی می آید:


در تقدیر از جناب آقای دکتر علی مطهری نماینده محترم و شجاع مردم تهران باید بگویم ایشان حجت هستند برای کسانی که ظلم را در حق مظلوم شاهدند ولی سکوت می کنند. خداوند در هرحال و شرایط حجت را تمام می کند تا هیچ عذری برای هیچ کس باقی نماند.

...
های زیادی را در همه طبقات شاهد هستیم از پنج سال حبس خانگی مرجع بزرگ و فقیه عالی قدر مرحوم حضرت آیت الله العظمی حسینعلی منتظری گرفته تا حبس خانگی و .. آقایان موسوی و کروبی و خانم زهرا رهنورد و به زندان افکندن شهروندان بسیاری به اتهام انتقاد از رییس دولتی که اکنون مسئولان ارشد نظام همان انتقادها را علنا مطرح می کنند و در رسانه ها تیتر می شود!!

شگفتی اینجانب از برخی .. است که چطور می توانند از این همه ستم بی تفاوت بگذرند و دم برنیاورند؟! و یادشان رفته که در آغاز انقلاب این شعار را به مردم یاد دادند:”سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن ...” شاید از بیم حمله نیروهای فشار به دفاترشان و شکستن شیشه های شان و به خطر افتادن وجوهات و سهم امام باشد که قل الحق و لو کان علیک.

آری در چنین شرایط حاد یک راد مرد از میان مجلسیان به پا می خیزد و به .. قانون شکنی ها صدای اعتراض خود را بلند می کند، و از هجمه آنانی که در همین مجلس، صحنه زشت - مرگ بر خاتمی(محبوبترین رییس جمهور تاریخ انقلاب) را به نمایش گذاشتند، بیمی به خود راه نمی دهد، و با کمال آزادگی و شهامت شخص آقای جنتی را که بارها در نماز جمعه خود را به تقوای الهی دعوت می کند ولی این سه شخصیت با سابقه در انقلاب (موسوی، کروبی و رهنورد) را به اتهاماتی مهدورالدم و مستحق اعدام می شمرد، مورد خطاب قرار داده و فقاهت وی را مورد سوال قرار می دهد.

..
پیامبر گرامی اسلام برای اتمام مکارم اخلاقی مبعوث گشته و در این راستا زیباترین جلوه اخلاقی را نسبت به دشمن یهودی خود که هر روز از بالای بام زباله بر سر مبارکش می ریزد، به نمایش می گذارد و به عیادت او می رود و همین کرامت اخلاقی دشمن را در واپسین روزهای حیاتش به اسلام فرا می خواند.
این رحمت و کرامت انسان کجا و این مظالم؟

منبع:آینده

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
5
2
میگین مثلا دایی رهبر مطهری رو تایید کردن یعنی چی ؟؟؟
.
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بفهم داری در مورد کی صحبت می کنی.دهنتو آب بکش
صابر
| Iran (Islamic Republic of)
شمایی که خودت رو سرباز ولایت خطاب کردی بدان که با چشم بسته نظر نده، شما سرباز ولایت بدون افراط و تفریط و مخلصانه کار میکنه. و این رو بدون تنها مرد مجلس دکتر علی مطهری. او مدرس زمان ماست... اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
0
درک مطهری خیلی سخت نیست او فرزند شهید مطهری است و انشاءالله قیامت را باور دارد همانطور که مرحوم عسگر اولادی در روزهای پایانی عمرش گفت من جوابی برای خدا ندارم و در مورد موسوی و کروبی ( دو انسان ) حق را گفت و رسالتیها و کیهانیها و هم حزبیها و مهرورزها و بابصیرتها و خلاصه کاسبین فتنه وتاجران تحریم به او پریدند که چرا هرچه رشته ایم را پنبه میکنی .
اگر کسی قیامت را باور داشته باشد کافیست که حق را از باطل تمیز دهد .
نظر شما: