واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۰
وزیر نیرو:

توضیح وزیر نیرو درباره سقوط خودروها

وزیر نیرو انتقادات اخیر مطرح شده از این وزارتخانه در خصوص حادثه سقوط چند دستگاه خودرو از روی بارج به داخل رود کارون 3 و کشته شدن شماری از هموطنانمان گفت: تمام این حوادث ناشی از بی احتیاطی رانندگان بوده است.
تدبیر24: ˈحمید چیت چیانˈ عصر سه شنبه در حاشیه آئین ادای احترام جمعی از کارکنان وزارت نیرو با آرمان های امام راحل افزود: اگر منصفانه به این مسأله بپردازیم متوجه می شویم این گونه حوادث در هر جایی از دنیا ممکن است اتفاق بیفتد.

وی ضمن اظهار همدردی با خانواده های داغدار حادثه دیده در رودخانه کارون 3 در طول شش ماه گذشته، افزود: مگر در دریاچه ها و رودخانه های سایر کشورهای دنیا کسی غرق نمی شود؛ ضمن اینکه اگر ایمن ترین بارج و حتی پل را نیز فراهم کنیم در صورت بی احتیاطی افراد این اتفاقات تلخ گریز ناپذیر خواهد بود.

وزیر نیرو با بیان اینکه، مسؤولیت این بی احتیاطی ها به هیج وجه با وزارت نیرو نیست، به حادثه انحراف و سقوط یک دستگاه وانت نیسان که شنبه گذشته (پنجم بهمن) اتفاق افتاد و این خودرو از روی بارج (وسیله ای برای حمل مردم و خودروها برای عبور از رودخانه) به داخل کارون 3 سقوط کرد، گفت: طبق گزارش دریافتی از محل حادثه، این وانت نیسان با دنده عقب قصد عبور از بارج را داشته است.

چیت چیان افزود: متأسفانه راننده متوفای این وانت نیسان متوجه هشدار صوتی و چراغ خطر پرسنل راهنمای حاضر در محل نشده و به داخل رودخانه سقوط کرده است.

وی همچنین انتقادات مطرح شده به شرکت ˈآب نیروˈ وابسته به وزارت نیرو در خصوص کوتاهی در حوادث رخ داده را غیر منطقی دانست و گفت: این شرکت تاکنون با اجرای چندین طرح آبی و ساختن چند سد بزرگ در کشور خدمات قابل قبولی داشته و یکی از بزرگترین شرکت های متخصص در این زمینه است.

وزیر نیرو در ادامه از برگزاری مناقصه ساخت پل 400 متری بر روی رودخانه کارون 3 خبر داد و تصریح کرد: طراحی ساخت پل انجام شده و اعتبارات ساخت آن نیز فراهم و بزودی پیمانکار این طرح مشغول به کار خواهد شد.

منطقه ˈسادات حسینیˈ از توابع شهرستان ایذه با جمعیتی بالغ بر 12 هزار نفر هشت سال است که در محاصره آب پشت سد کارون قرار دارد.

همچنین اوایل مرداد ماه سال جاری نیز در حادثه ای مشابه یک دستگاه مینی بوس مسافری به منظور عبور از دریاچه از روی بارج به داخل سد کارون سقوط کرد که در آن حادثه نیز 12 نفر جان باختند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: