واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۳:۰۰

تجلیل از عرب نیا برای مختارنامه+عکس

فریبرز عرب نیا بازیگر سریال مختارنامه گفت : ارزش اصلی زندگی ام قدردانی مردم است، این قدردیدن خوشحال کننده است .
تدبیر24: عرب نیا در مراسم بزرگداشت خود با حضور داود میرباقری که سه شنبه شب در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد افزود: اعتراف می کنم که برای اولین بار است نمی دانم چه باید بگویم اما از همه کسانی که برای برگزاری این مراسم تلاش کردند تقدیر می کنم.

وی یادآور شد: حال تا سال ها از حرف های خوبی که شنیدم حالم خوب است، نه به این جهت که دوستانم مرا تایید کردند بلکه احساس کردم که از قبیله عشقم و کاش همه شما جای من بودید.


بازیگر سریال مختارنامه تاکید کرد: امیدوارم با پایمردی و مداومت اهل فرهنگ، این کشور سرافراز و سربلند چون گوهری درعرصه فرهنگ جهانی همچنان درخشنده بماند.

عرب نیا ادامه داد: واقعا نمی دانم از همه با چه زبانی تشکر کنم؛ همه به من منت گذاشتند و ضعف های مرا به زبان نیاوردند. من ضعف هایی دارم که شاید از نقاط قوتم کمتر نباشد اما در وجودم چیزی است که به آن می بالم؛ من راهم را با اعتقاد آمدم و دردانه هایی در کنارم هستند که هریک ممد حیات بوده و دست تک تک آنان را می بوسم.


وی گفت: ارزش اصلی زندگی من قدردیدن از مردم است نه کسانی که قرن ها است خواب هستند. این قدر دیدن برای من خوشحال کننده است و از دوستانم سپاسگزارم که همراه، همکار و شریک من در لحظات خوب و بد هستند. دوستانی که بعضا در این مجلس نیز حضور ندارند.

بازیگر فیلم سینمایی چ یادآور شد: بزرگی آدم به دوستانش است. ذهنم پر از حرف است من خیلی تشویق و قدر ندیدم و نمی دانم در چنین مجالسی دقیقا چه چیزی باید بگویم.

در ادامه این مراسم از تمبر و تصویر امضا شده از سوی برخی هنرمندان رونمایی شد. 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: