واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۰
قائم مقام وزیر تعاون:

نباید جلوی ورود تکنولوژی را گرفت

قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین گردهمایی اعضای سازمان نصر تهران بر بهره گیری از توان نیروها و شرکت های داخلی در جهت توسعه ICT تاکید کرد.
تدبیر24: به گزارش روابط عمومی سازمان صنفی رایانه‌ای استان تهران، ˈابوالحسن فیروزآبادیˈ با تشریح سیر تاریخی و فلسفی فناوری اطلاعات گفت: حیات امروزی بدون استفاده از تکنولوژی فناوری اطلاعات امکان پذیر نیست و ما نیز در ورود هر چه بیشتر این تکنولوژی به کشور نباید کوتاهی کنیم.

رئیس هیات مدیره شستا(شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) همچنین در ارائه برنامه های رایتل و لزوم بهره گیری از تکنولوژی های نوین ارتباطی گفت: ما در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی که رایتل با 37 میلیون سهامدار را در خود جای داده است، در تلاشیم تا بتوانیم قدم موثری در کاهش شکاف دیجیتالی و توسعه صنعت ICT در کشور برداریم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

فیروزآبادی علت توجه شستا به رایتل را تحقق شعار دسترسی ˈهرکسی، در هر مکان و هر زمان به اطلاعاتˈ دانست و تاکید کرد: این مهم تنها در سایه توسعه تلفن همراه میسر خواهد بود؛ چرا که اگر بخواهیم آنلاین بودن را تحقق بخشیم باید به پوشش ملی در سطح وایرلس توجه کنیم که در دنیای فعلی پوشش در سایه 3G در اولویت ماست. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: