واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۰
اکبری:

اتحاد پروین و دایی به نفع فوتبال کشور

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: صمیمیت و همدلی در نشست مدیرعامل و هیئت مدیره با سرمربی تیم کاملا مشهود بود.
تدبیر24: محمدصادق اکبری درباره جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس با علی دایی گفت: جلسه مشترک هیئت مدیره باشگاه با سرمربی تیم فوتبال در شرایط کنونی و با توجه به تغییرات مدیریتی امری ضروری و مهم بود و فواید بسیار زیادی داشت.

وی افزود: آقای دایی با اطمینان از تلاش بازیکنان برای کسب نتایج مطلوب سخن می گفتند و تاکید داشتند که بازیکنان پرسپولیس فارغ از مشکلات مالی و حواشی به وجود آمده ناشی از این موضوعات تمام تلاش و توان خود را برای سربلندی پرسپولیس به کار خواهند بست و همه اعضای تیم نهایت سعی خود را به کار خواهند بست تا تیم پرسپولیس در دیدار با سپاهان با دست پر میدان را ترک کرده و هواداران را سربلند کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: آقای پروین نیز در دیدار با آقای دایی تاکید داشتند که علی دایی با توجه به سوابق و توانی که دارند گزینه بسیار مطلوبی برای سرمربیگری تیم پرسپولیس هستند و درباره حل و فصل برخی مشکلات تیم نیز قول هایی به آقای دایی دادند و هیئت مدیره باشگاه و کادر مدیریتی تمام تلاش خود را خواهند کرد تا این قبیل مشکلات هرچه زودتر مرتفع شود. بنده معتقدم وقتی دو بزرگمرد تاریخ فوتبال پرسپولیس و فوتبال ایران مثل علی دایی و علی پروین دست به دست هم دهند و در بخش مدیریتی و فنی رهبری و هدایت امور را بر عهده داشته باشند نه تنها پرسپولیس بلکه فوتبال ایران از این موضوع بهره مند خواهد شد.

وی در پایان به سایت پرسپولیس گفت: در جلسه هیئت مدیره نیز صمیمیت و همدلی و عزمی جزم برای سربلندی پرسپولیس حرف اول را می زد و امیدواریم که شاهد رفع مشکلات تیم و همچنین کسب نتایج مطلوب پرسپولیس در بازی های باقی مانده باشیم. پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد و از سویی دیگر باید تلاش کرد تا از فرصت های باقی مانده نهایت استفاده را برد. این هدف مشترک کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس است و قطعا هواداران نیز در این شرایط به تیم و باشگاه کمک کرده و حمایت های آتها می تواند تاثیرات بسزایی داشته باشد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: