واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۰

آبرسانی 6 هزار روستای کشور باتانکر

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت:به سبب مهیا نبودن زیرساخت ها هم اکنون بیش از شش هزار روستای کشور از طریق تانکر آبرسانی می شود.
تدبیر24: حمید رضا جانباز در آیین معارفه مدیر عامل جدید شرکت های آب وفاضلاب شهری و روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد افزود:با توجه به تامن اعتبار لازم در لایحه بودجه 93 و تصویب آن در کمیسیون تلفیق مشکل بسیاری از این روستا ها در سال آینده برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی در صنعت آب کشور کمبود زیرساخت ها در منابع آبی است.

جانباز، افزایش روزافزون انشعاب های غیرمجاز و هدرروی بالای آب ونیز کمبود منابع اعتباری را از سایر مشکلات فرا روی این صنعت برشمرد و گفت:رویکرد اساسی در وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوراستفاده از ظرفیت بخش خصوصی و روش های نوین مالی برای اجرای طرح های نیمه تمام است.

جانباز، اظهار کرد: با توجه به این که فرآیند و مبنای تامین بودجه مصوب سالانه در بسیاری از شرکت ها و سازمان های دولتی بر اساس شاخص های سال های گذشته است ، برخی سازمان ها و شرکت ها از جمله صنعت آب و فاضلاب کشور تحت تاثیر این فرایند قرار می گیرند و با کاهش محسوس اعتبار مواجه می شوند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، توجه به نیروی انسانی کارآمد ، متخصص و با تجربه را یکی از مهمترین راهکارها و راهبردهای اساسی این شرکت برای حل مشکلات موجود بیان کرد.

وی افزود:پرداختن به مسائل سیاسی و حزبی همواره از آفت های اساسی در دستگاه های خدمات رسان از جمله صنعت آب و فاضلاب است.

جانباز اظهار کرد:رویکرد دولت تدبیر و امید و وزارت نیرو بر اساس شایسته سالاری و استفاده از فناوری های روز دنیا در همه حوزه ها است.

در این آیین علی لدنی نژاد و فیض الله پاسیار به ترتیب به عنوان مدیران عامل جدید شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات علی جان صادق پور و سجاد رستگار مدیران پیشین این شرکت ها تقدیر شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: