واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۲

صعودکنندگان به جام حذفی اسپانیا

تیم های اتلتیکومادرید و بارسلونا با برتری مقابل حریفان خود در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا شدند.
تدبیر24: اتلتیکومادرید مدافع عنوان قهرمانی که دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی را با یک گل برابر اتلتیکو بیلبائو پیروز شده بود، چهارشنبه شب در دیدار برگشت میهمان بیلبائو بود و به پیروزی 2 بر یک دست یافت تا با برتری 3 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی مرحله نیمه نهایی شود.

بیلبائو این دیدار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 42 با ضربه سر دیدنی «آدوریز» به گل دست یافت اما در نیمه دوم اتلتیکومادرید توپ و میدان را در اختیار گرفت و توسط لوییس گارسیا و دیگو کاستا به گل رسید تا این دیدار را با پیروزی به پایان برساند.

با این اوصاف اتلتیکومادرید در مرحله نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید می رود. این دو تیم فینال فصل گذشته را در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار کردند که اتلتیکو با کسب پیروزی 2 بر یک به جام قهرمانی دست یافت.

در دیگر مسابقه بارسلونا که دیدار رفت در زمین لوانته را با پیروزی 4 بر یک پشن سرگذاشته بود از دقایق ابتدایی بامداد پنجشنبه در ورزشگاه نیوکمپ میزبان لوانته بود و به پیروزی 5 بر یک دست یافت تا درمجموع با برتری 9 بر 2 راهی نیمه نهایی شود.

در این دیدار ابتدا ونتورا برای لوانته گلزنی کرد اما آدریانو، کارلوس پویول، فابرگاس و آلکسیس سانچز(2گل) برای بارسلونا گلزنی کردند تا کاتالان ها مقتدرانه به پیروزی دست یابند.

در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رئال سوسیداد که دیدار رفت با نتیجه 3 بر یک پیروز شد است، پنجشنبه شب میهمان رسینگ سانتاندر است. برنده این دیدار در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در مرحله نیمه نهایی به مصاف بارسلونا خواهد رفت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: