واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۶۱۴۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
رئیس سازمان بهزیستی در اردبیل

120 فعالیت در این سازمان مربوط به معلولان است

به هیچ وجه پرداخت مستمری صرف توسط این سازمان به مددجویان کار درستی نیست و فعالیت ها برای توانمندسازی آنان بشکل جدی دنبال می شود.

تدبیر24 : همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی شب گذشته درنشستی به بیان آسیب های اجتماعی پرداخت و عنوان کرد؛ تعداد کمپ های اعتیاد در ایران دو سال پیش 172 کمپ بود که هم اکنون این تعداد با بیش از 300 درصد افزایش به 700 کمپ رسیده است.
وی اظهارکرد: این کمپ ها دارای مشاوران ، پزشکان ، کارشناسان و مددکاران مجرب بوده و ازتجهیزات استاندارد برخوردار بوده وآماده پذیرش و درمان افراد معتادی هستند که به شکل آگاهانه برای ترک دائم به این مراکز مراجعه می کنند.
به گزارش خبرنگار ما وی با اشاره به اینکه درارتباط با کاهش بار معضل اعتیاد در دو سال اخیر اقدام های مطلوبی ازسوی سازمان بهزیستی انجام گرفته است ازهمکاری دولت یازدهم و به خصوص وزارت کشور و تشکیل نشست های مکرر دراین زمینه تقدیر کرد.
وی از دو معضل طلاق واعتیاد به عنوان مهم ترین آسیب های اجتماعی در ایران یاد کرد که اساس زندگی و جامعه را نشانه رفته اند.
اوبا اشاره به ضرورت همکاری همه ارگان های ذیربط برای مبارزه با این دو معضل اجتماعی افزود: اگر این نهادها به سازمان بهزیستی کشور دراین ارتباط برنامه دقیق ارایه کنند بطور قطع این سازمان وظایف خودش را بهتر و مفیدتر انجام خواهد داد.
هاشمی افزود: دراستان یزد سال گذشته برنامه ای به عنوان پایلوت درارتباط با کاهش طلاق توسط این سازمان اجرا شد که نتیجه آن کاهش 43 درصدی طلاق بود و به گفته وی، این برنامه موفقیت آمیز از سال آینده به شکل ملی در سراسر ایران اجرا خواهد شد.
همچنین در ادامه با بیان رشد بهزکاری نسبت به سال گذشته عناوین آنرا طلاق ؛ کودک آزاری؛ همسرآزاری؛ فرار از منزل؛ اعتیاد؛ کودکان خیابانی عنوان کرد.
هاشمی تعداد ازدواج ها درکشور را در10ماه امسال450 هزار فقره وتعداد طلاق ها را 80 هزار فقره دانست وبیان کرد: باتاسف بار پدیده طلاق در مقایسه با سال قبل سنگین تر شده است.
رییس سازمان بهزیستی ، درقسمت دیگری ازسخنان خود بااشاره به اینکه توانمند سازی مددجویان اثربخش تر ازحمایت های صرف و گذرا می باشد، افزود : کفه توانمند سازی به عنوان رویکرد اصلی وجدید این سازمان سنگین تر شده است.
او گفت : 150 فقره خدمات و فعالیت در سازمان بهزیستی ارایه می شود که 80 درصد آنها به معلولان مربوط است.
وی با اعلام اینکه فقط هزینه های مربوط به ویلچر و تجهیزات و لوازم مورد نیاز معلولان پرداخت می شود، گفت: به هیچ وجه پرداخت مستمری صرف توسط این سازمان به مددجویان کار درستی نیست وباید برای توانمندسازی این عزیزان فعالیت بیشتری انجام شود که این کار به شکل جدی دنبال می شود.
وی همچنین ازسازمان بهزیستی ایران به عنوان نهادی ذکر کرد که دو سال پی درپی درزمینه ساخت مسکن برای مددجویان ازسوی وزارت راه و شهرسازی برتر شناخته شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
United States of America
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
3
میشه واضحتر بگید که این 120 تا کدوما هستن!!!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
4
با سلام خدمت سر دبیر سایت ظاهرا بن های بهزیستی به دست شما هم رسید. مبارکه
محمدرضا گلی خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
3
امید دادرسی از شما رو داشتیم که اون روهم ناامید کردین.
چه کنیم؟ بکجا فریاد بزنیم؟ پیش کی بریم که بگیم بابا این سرهنگ ...
حسن فاتحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
0
1
خودمونیما دوستان تدبیر 24 وجناب محمدی عزیز
بالاخره بفرماین شما کدام وری هستین؟
دیروز که در مزایای عزل هاشمی نگاشته بودین ودلیلها اورده بودین حالا .....

حافظه مردمو دست کم نگیرین عزیزان من

بهزیستی وظیفه اولش توانمندسازی افراد دارای معلولیت هستش ،اینکه بودجه معلولین صرف معتادها وبازپروری آنها بشود این ازشگردهای جناب هاشمی است !
نه اینکه برای معلولین گل کاشتند برای جمعیت بیش ازدوملیون هم گلاب خواهند اورد لابد
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
0
1
آقای هاشمی شما خود نیز زیرمجموعه دولتید ، پس لطفا بگوئید «پشتیبانی دولت» نه «همکاری دولت». ضمنا افزایش تعداد کمپها مهم نیست بلکه پیامد تاسیس این کمپها می تواندمهم باشد که این پیامدنیز چیز دیگری را می گوید!!!!
علی تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
0
0
جناب هاشمی عزیز لطفا تعداد مددجویان پشت نوبت دریافت ویلچر را نیز گزارش فرمائید و نیز بگوئید با این سیاست موفق حضرتعالی در طول خدمتتان در بهزیستی چند درصد توانخواهان و مددجویان بازتوان شده اند و نیز بفرمائید چقدر در رفع بحران حاصله توسط مدیران کل حضرتعالی در استانها حساسیت بخرج دادید از وضع معیشت کارمندانتان نیز گزارش فرمائید
نظر شما: