واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
استاندار اردبیل گفت:

در آمد سرانه‌ی استان اردبیل نصف متوسط کشوری

استاندار اردبیل افزود: با وجود این مسائل باید از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران حمایت کنیم، در غیر این‌صورت مجبور می‌شویم در نیروی انتظامی، دادگستری و گسترش زندان‌ها سرمایه‌گذاری کنیم. خدابخش گفت: بانک‌ها در کنار سونامی اقتصادی و تحریم‌ها انعطاف از خود نشان ندادند و توجیه آن را برخی اختلاس‌ها عنوان کردند در حالی که مفاسد تنها در میان عده‌ای محدود اتفاق می‌افتد اما اکثر سرمایه‌گذاران انسان‌های شریفی هستند.
تدبیر24: مجید خدابخش استاندار اردبیل صبح امروز (پنج‌شنبه دهم بهمن‌ماه) درمراسم معارفه‌ی فرماندار جدید اردبیل با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما تحقق، بخش دوم شعار مدنظر مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: باید بر روی توسعه‌ی اقتصادی استان مبتنی بر دو محور کشاورزی و گردشگری قدم برداریم و برای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش کنیم.
وی با اشاره به بیداد بیکاری و سونامی اقتصادی کشور طی دو سال اخیر خاطر نشان کرد: این مسأله فعالیت کارخانه‌ها را با اخلال مواجه کرده است وظیفه‌ی مسئولان برای کمک به حل مشکلات و ایجاد اشتغال است.
استاندار اردبیل افزود: با وجود این مسائل باید از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران حمایت کنیم، در غیر این‌صورت مجبور می‌شویم در نیروی انتظامی، دادگستری و گسترش زندان‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.
خدابخش گفت: بانک‌ها در کنار سونامی اقتصادی و تحریم‌ها انعطاف از خود نشان ندادند و توجیه آن را برخی اختلاس‌ها عنوان کردند در حالی که مفاسد تنها در میان عده‌ای محدود اتفاق می‌افتد اما اکثر سرمایه‌گذاران انسان‌های شریفی هستند.
وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی ما درست حمایت نشده و امروز به مشکل خورده‌اند و یکی از بارزترین نمونه‌های آن سبلان پارچه است که ظرفیت ایجاد اشتغال برای 5000 نفر را دارد.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه درآمد سرانه‌ی استان نصف متوسط کشوری است، گفت: این کمبود در غذا، میوه، تفریح و تحصیلات مردم نمود می‌یابد، استان اردبیل شایسته‌ی وضع کنونی نیست و تغییر آن نیازمند ایمان، عشق، وحدت و خدمت به مردم است.
خدابخش افزود: این در حالی است که استان در دو محور کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های بی‌شماری دارد که هم‌چنان بدون بهره‌برداری مانده است.
وی با بیان اینکه سرانه‌ی هزینه‌کرد گردشگران حدود 30 میلیون ریال است، گفت: استان ما به این رقم نزدیک هم نیست اما باید ببینیم چه امکانات و زیرساختی داریم که بخواهیم از این سرمایه‌ها بهره‌برداری کنیم.
استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنانش با یاد آوری اینکه تمام احزاب اصولگرا و اصلاح طلب قابل احترام هستند و دولت تلاش دارد از همه آنها حمایت کند، گفت: براساس سیاست دولت، مسئولان استان باید با نمایندگان مجلس، شورا، احزاب و رسانه‌ها زیر چتر ولایت فقیه تعامل داشته و به سمت حاشیه نروند.
خدابخش با اشاره به اعتقاد دولت به شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: حمایت و توسعه‌ی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به حماسه‌ی 24 خرداد گفت: تدبیر رهبری در آستانه‌ی انتخابات و تحولی که در دل‌های مردم ایجاد شد، حماسه‌ی سیاسی را رقم زد و بر آن اساس دولت معتقد است نباید فضای امنیتی برجامعه حاکم باشد و باید حقوق شهروندی رعایت شود.
در ادامه این جلسه «جواد زنجانی» بعنوان فرماندار جدید اردبیل معرفی و از خدمات «کاظم دبیر» قدردانی شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: